صالحی امیری مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نیست



اخبار,اخبار ورزشی,صالحی امیری

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک اعلام کرد که صالحی امیری رئیس این کمیته چند سال دیگر تا بازنشستگی فاصله دارد و مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، با داغ شدن بحث منع به‌کارگیری بازنشستگان، اخیرا در حوزه‌های مختلف نام افرادی مطرح می‌شود که بازنشسته هستند و باید از سمت خود کناره‌گیری کنند. در ورزش هم نام تعدادی از مدیران عالیرتبه ورزشی مطرح شده که باید سمت های خود را واگذار کنند.

 

انتشار این اخبار پس از آن قوت گرفت که «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در دیدار رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که فدراسیون فوتبال از موسسات عمومی غیردولتی است، گفت: این فدراسیون با توجه به استفاده از منابع عمومی دولت مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود.

 

بر این اساس، اخیرا نام سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در میان افرادی دیده می‌شود که گفته شده بازنشسته هستند.

 

محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک شامگاه سه شنبه طی سخنانی درباره این موضوع گفت: صالحی امیری کارمند نهاد ریاست جمهوری است و هنوز چند سال دیگر تا بازنشستگی او باقی مانده است. 

 

روزی هم که او برای حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد، نهادهای نظارتی ذیربط که بر انتخابات کمیته ملی المپیک نظارت داشتند استعلام‌ها و تاییدیه‌های لازم را از نهاد ریاست جمهوری اخذ کردند تا ایشان مجاز به ثبت نام شود.

 

عبداللهی ادامه داد: طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، در این کمیته فقط دبیرکلی شغل محسوب می‌شود و سایر سمت‌ها در آن، شغل محسوب نمی‌شوند.

 

وی همچنین ضمن تکذیب مطلب منتشر شده در یکی از رسانه های مکتوب در این خصوص گفت: انتشار اینگونه مطالب نشر اکاذیب می باشد و کمیته ملی المپیک پیگیری این موضوع از طریق مجامع قانونی و قضایی را حق مسلم خود می داند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------