پیروزی سیتیزن‌ها در دربی منچستر/ فرار آرسنا از شکست مقابل ولورهمپتون



اخبار,اخبار ورزشی,هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

شاگردان گواردیولا موفق شدند با غلبه بر مورینیو و شاگردانش به صدر لیگ برتر انگلیس باز گردند.

به گزارش فارس‌، از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دربی شهر منچستر میان تیم‌های منچستر سیتی و منچستر یونایتد در ورزشگاه اتحاد از ساعت 20 به وقت ایران آغاز شد و این شاگردان گواردیولا بودند که موفق شدند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.

 

داوید سیلوا در دقیقه 12 اولین گل بازی را به ثمر رساند و در نیمه دوم سرخیو آگوئرو بود که با شوتی دیدنی گل دوم آبی‌های شهر منچستر را وارد دروازه دخه‌آ در دقیقه 48 کرد.

 

در ادامه با حضور لوکاکو در میدان این بازیکن سیه چرده موفق شد یک پنالتی به سود منچستر یونایتد بگیرد تا مارسیال پشت این ضربه قرار بگیرد و در دقیقه 58 دروازه ادرسون را باز کرد. 

 

در ادامه گوندوغان برای سیتیزن‌ها جایگزین آگوئرو شد و این بازیکن آلمانی موفق شد در دقیقه 86 تیر خلاص را بر پیکره تیم آقای خاص وارد کند تا در نهایت سیتیزن‌ها پیروز این جدال حساس شوند و با 32 امتیاز به صدرنشینی خود در جزیره تداوم بخشند. منچستر یونایتد در امتیاز 20 و رده هشتم باقی ماند.

 

فرار آرسنال از شکست مقابل ولورهمپتون

اخبار,اخبار ورزشی,هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در لندن و در ورزشگاه امارات میزبان ولورهمپتون بود و به تساوی یک بر یک رسید.

 

شاگردان امری تا دقیقه 86 با گلزنی کاروالیو برای ولوز با یک گل عقب بودند اما مخیتاریان در این دقیقه گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا عملا توپچی‌ها از شکست فرار کنند و به زحمت یک امتیاز کسب کنند.

 

آرسنال با این تساوی 24 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

 

ولورهمپتون هم با 16 امتیاز یازدهم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------