تاج: صحبت‌های خوبی با کی‌روش داشتم/ سازمان لیگ با پرسپولیس همکاری کند



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید برای برنامه ریزی برای تیم ملی جلسه خوبی با کی‌روش برگزار کرده است.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: من به تیم ملی فوتبال ساحلی‌مان دست مریزاد می‌گویم که این بار خوش درخشیدند که مردم را خوشحال کرد. تیم ملی برزیل سال‌ها اول می‌شد اما این بار سوم شد.

 

او در مورد جلسه‌اش با کی‌روش هم بیان کرد: جلسه خوبی راجع به برنامه‌های تدرکاتی، شرایط تیم ملی بود که صحبت‌های خوبی انجام دادیم. پنج‌شنبه با ترینیداد و توباگو یک بازی دوستانه داریم و بعد از آن برای بازی با ونزوئلا به قطر می‌رویم. بازی‌های دیگری هم پیش بینی شده است که بعدا اعلام می‌شود.

 

تاج در مورد زمین شماره دو تیم ملی هم گفت: لذت بخش است که بدانیم هم هتل تیم ملی اینجاست و هم چمن و ساختمان پک آماده شده‌اند و همه تیم ملی همین جا سرویس می‌گیرند. قبلا باید به ورزشگاه نفت می‌رفتیم و بعد از آن به هتل استقلال می‌رفتیم. الان همه این مجموعه برای خود تیم ملی است و بازیکنان در خانه خودشان تمرین می‌کنند.

 

رییس فدراسیون فوتبال در مورد صحبت نکردن بازیکنان و سرمربی تیم ملی در تمرین امروز هم گفت: بله امروز صحبت نمی‌کنند. ان‌شاءالله روزهای بعدی حرف می‌زنند. وقت برای صحبت کردن زیاد است!

 

او در مورد حضور اینفانتینو و شیخ سلمان در ایران هم اظهار کرد: بزرگان فوتبال ایران و جهان به ایران آمدند. هر دو شرایط خیلی خوبی را از کشورمان دیدند. بازی خوبی بود و نظم خوبی برقرار شد. امروز هر دویشان تشکرهای جداگانه از ما و مجریان این برنامه انجام دادند.

 

تاج درباره این که گفته می‌شود فدراسیون برای انجام بازی‌های لغو شده پرسپولیس به گونه‌ای که این تیم متضرر نشود از سازمان لیگ درخواست کرده است گفت: سازمان لیگ، استقلال خودش را دارد اما من به آنها گفته‌ام که با هم همکاری دو سویه داشته باشند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------