آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

شفر: رسیدن به پرسپولیس غیرممکن نیست/ دو بازیکن مد نظر داریم



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: زدن یک کل به تیم استقلال خوزستان در نیمه اول اصلا من را خوشحال نمی کرد.

به گزارش مهر، وینفرد شفر عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در نیمه اول فشار فراوانی روی دروازه حریف وارد کردیم چرا که اصلا از زدن تنها یک گل خوشحال نبودم. از سوی دیگر آنها نیز در نیمه شوت بسیار خوبی را روانه دروازه ما کردند که گلر ما به خوبی آن را مهار کرد.

 

وی افزود: در بین دو نیمه به قربانی بازیکن خودم اعلام کردم که بیشتر به سمت دروازه حریف حرکت کند.

 

شفر بیان کرد: در نیمه دوم هم مثل نیمه اول ما فشار وارد کردیم. گلی اولی که در نیمه دوم برای ما به ثمر رسید با چاشنی شانس همراه بود ولی شانس جزئی از فوتبال امروز است و نباید از آن گله داشت. دو گل ما را مدافعان تیم در این بازی به ثمر رساندند که این موضوع برای ما بسیار خوب است.

 

وی تصریح کرد: گل چشمی به حریف را باید دوباره روی فیلم و برای آنالیز ببینم. برای این بازیکن خیلی خوشحال هستم چون این روزها روحیه خوبی داردو برای تیم ما بسیار موثر است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در خصوص ورود منتظری به میدان این بازی گفت: این بازیکن بسیار باهوش است و می تواند به خوبی وضع دفاع تیم را سر و سامان ببخشد هر چند شاید او هم نخواهد که از ابتدا بازی کند. امروز قصد داشتم عملکرد او را بسنجم چون روزبه چشمی کارت زرد گرفته بود و برای بازی بعدی او را در اختیار نداریم.

 

شفر ادامه داد: امروز برای قائدی هم خوشحال بودم که به داخل زمین رفت. اگر او کمی خوش شانس بود امروز می توانست گل هم بزند. از عملکرد سید حسین حسینی دروازه بان تیم هم بسیار خوشحال هستیم و باید بگویم که او بهترین گلر ایران است که در عین جوانی، آینده خوبی دارد. امروز در کل خوب بودیم و بهتر از آن این بود که گلی هم دریافت نکردیم و کار تیمی خوبی هم ارائه کردیم.

 

وی در مورد اینکه آیا استقلال می تواند فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دهد نیز گفت: ۱۱ امتیار با پرسپولیس فاصله داریم اما بازی های زیادی تا پایان فصل داریم ولی ما باید برای رسیدن به موفقیت سخت تلاش کنیم. اکنون شرایط به گونه ای است که بازیکنان با تمام تلاش تمرین می کنند ولی کسب این پیروزی ها کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

شفر در خصوص حضور پرتعداد هواداران استقلال تهران در اهواز و برای این بازی بیان کرد: برای من بسیار غافلگیر کننده بود که استقلال در همه شهرهای ایران مثل اهواز و مشهد تا این اندازه هوادار دارد. از این مسئله بسیار خوشحال هستم به همین دلیل به بازیکنان خود می گویم که نه تنها برای کسب موفقیت که برای خوشحالی هواداران خود باید بجنگیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: امروز هواداران ما در اهواز به صورت ایسلندی ما را تشویق کردند. این موضوع هم برای هوادار خوب است هم برای بازیکن. شاید در گذشته شرایط اینگونه نبود ولی اکنون فرق کرده و شرایط جدیدی برای بازیکنان ایجاد شده است چرا که همه برای موفقیت باشگاه استقلال تهران تلاش می کنند.

 

شفر در خصوص جذب بازیکن جدید برای استقلال تهران گفت: ما نه تنها در لیگ برتر که در جام حذفی و رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور داریم. باید برای این بازی های برنامه ریزی کنیم و ببینیم چه چیزی لازم داریم. فاصله بازی های ما در لیگ برتر و آسیا کم و شاید هر چهار روز یک بازی باید انجام دهیم. در این شرایط ما به خصوص برای جام باشگاه های آسیا به بازیکنان جدید نیاز داریم. مدیرعامل باشکاه و پندار توفیقی هم در جریان این مسائل هستند و سخت در حال کردن برای برطرف کردن این مشکل هستند. البته گزینه ما برای جذب بازیکن، مهاجم است و یکی دو بازیکن را نیز در این خصوص مدنظر قرار داده ایم.

 

سرمربی استقلال تهران در خصوص شایعه علاقه چند تیم اروپایی به بازیکنان استقلال نیز گفت: من این موضوع را شنیده ام و درست است. من بازیکنان خودم را به خوبی می شناسم و می دانم آینده بسیار خوبی دارند. اگر بازیکنی قرارداد داشته باشد و بخواهد به اروپا برود، باید میلیون دلاری پرداخت کند تا از باشگاهش جدا شود. در فوتبال می بینم که به راحتی ۱۰ یا ۱۷ میلیون یورو پرداخت می کنند ولی بازیکنان ما بسیار خوب هستند و هر باشگاهی انها را بخواهد باید پول زیادی پرداخت کند.

 

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم تهرانی به نتیجه پر گل سه بر صفر به سود خود خاتمه داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------