اولین صحبت‌های منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در اولین تمرینش با این تیم در خصوص شرایط ذوب‌آهن نکاتی را بیان کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان که امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد، در اولین جلسه تمرین این تیم اظهار کرد: خوشحالم که در اصفهان و در ذوب‌آهن هستم. ذوب آهن تیمی است که مدیرعاملش حامی سرمربیان سابقش بوده و پای سرمربیانش ایستاده. تیم خوبی داریم و من به چند کمک نیاز دارم. به امید نمازی خسته نباشید می‌گویم. او دوست خیلی خوب من است و تیم خیلی خوبی جمع کرده است. باید در این مدت خیلی خوب کار کنیم.

 

او ادامه داد: اولین چیزی که نیاز داریم، اتحاد و همدلی است و به بازیکنان هم گفتم باید اول برای آبروی خودشان بازی کنند. بخش اعظم این بازیکنان، شاگردان من در تیم ملی امید بودند. می‌توانیم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم اما با کار و تلاش.

 

منصوریان ضمن تشکر از اعضا هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن و همچنین سعید آذری هم ممنون هستم که به من اطمینان کردند و این پیراهن را به من امانت دادند. با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگیم. ما یک هدف بیشتر نداریم. ما فقط یک صدا و یک اسم را می‌شناسیم؛ آن هم حفظ و دفاع از این پیراهنی که امروز به امانت دست من و بازیکنان است. تشکیلات باشگاه بسیار خوب است. امیدوارم در مسیر سختی که قرار داریم موفق شویم. لیگ امروز نه تیم آسان می‌شناسد و نه تیم قوی و همه در یک سطح هستند. هر کس می‌تواند نهایت استفاده را در بازی خانگی و زمین حریف داشته باشد. فقط باید یک هدف داشته باشیم و آن هم سربلندی تیم ذوب‌آهن است.

 

او در مورد تغییر در ترکیب ذوب‌آهن هم گفت: اینجا همه چیز خوب است و به احتمال فراوان در ترکیب بازیکنان تیم تغییری نخواهیم داشت. باید با احترام به انتخاب مربی قبلی نگاه کرد. به نظر من همین بازیکنان نیاز به یک شوک و یک کمک دارند. بحث اول بحث اتحاد و همدلی است. این قبل از بحث فنی و تاکتیکی است. اگر این اتفاق بیافتد، من می‌توانم بحث فنی را اینجا عملیاتی بکنم و فکر نکنم تغییر خاصی داشته باشیم.

 

منصوریان در خصوص تغییر در کادرفنی این تیم هم توضیح داد: قطع به یقین از گروه بزرگی که در استقلال داشتم، محمد خرمگاه اینجا با من است و احتمالا یک آنالیزور هم به ما اضافه می‌شود. نیاز نیست گروه بزرگی داشته باشیم. از نفرات بومی استفاده می‌کنم. همان‌طور که تیم‌های دیگر پیشکسوت دارند اینجا هم پیشکسوتان خیلی خوبی دارد و خوشحالم که امروز چند نفرشان را دیدم و از آذری خواهش کردم شرایطی فراهم کند تا بتوانم از آنها کمک بگیرم.

 

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص ماندن یا نماندن مظاهری هم اظهار کرد: من چیزی در این مورد در حال حاضر نمی‌دانم. هر اتفاقی که بخواهد بیافتد من و مدیرعاملم در یک مسیر حرکت می‌کنیم. در حال حاضر تیم خیلی خوبی داریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------