آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

لیگ والیبال| تداوم صدرنشینی شهرداری ورامین/ خاتم اردکان ترمز گنبد را کشید



اخبار,اخبار ورزشی,هفته هشتم لیگ برتر والیبال

در پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ورامین با شکست دورنا در صدر باقی ماند و شهرداری ارومیه با هدایت سرمربی جدیدش برابر شهروند اراک مغلوب شد.

به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(یک شنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، ورامین، اردکان، آمل و مشهد به اتمام رسید که در پایان شهرداری ورامین با کسب هفتمین بردش جایگاهش را در صدر جدول تحکیم کرد و پیام‌ مشهد با پیروزی مقابل فولاد سیرجان به رده سوم رسید.

 

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم تیم شهرداری ورامین که با هدایت رحمان محمدی روزهای درخشانی را سپری می‌کند توانست در ادامه بردهایش این بار تیم جوان و قعرنشین دورنای ارومیه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا با هفت پیروزی و کسب ۲۲ امتیاز به تنهایی در صدر جدول بایستد.

 

در سوی دیگر شاگردان محمد وکیلی با قبول هفتمین شکست متوالی از جایگاهشان در قعر جدول تکان نخوردند.

 

در مهمترین بازی هفته هشتم تیم خاتم اردکان در حالی میزبان شهرداری گنبد بود که با توجه به دو باخت متوالی در این دیدار خانگی محکم به برد بود و در پایان با وجود آنکه اردکانی‌ها دو بر صفر از مهمان گنبدی عقب افتادند اما توانستد با بازگشتی دیدنی سه بر دو برنده بازی شوند تا با پنج برد و ۱۵ امتیاز به رده پنجم صعود کنند.

 

شهرداری گنبد هم که در هفته‌های اخیر همه تیم‌های بالانشین را شکست داده بود در نهایت مغلوب جنگندگی میزبان شد اما شاگردان ارمشی همچنان با شش برد و ۱۷ امتیاز در رده دوم باقی ماندند.

 

در دیگر دیدار مهم، تیم پیام مشهد در سالن مهران میزبان فولاد سیرجان بحران زده بود که در پایان شاگردان قوچان نژاد توانست در ادامه روند رو به رشدشان با نتیجه سه بر صفر از سد مهمان سیرجانی بگذرند و با شش برد و با توجه به استراحت پیکان به رده سوم صعود کنند و فولاد سیرجان هم با همان دو برد در رده دهم باقی ماند.

 

در سالن پیامبر اعظم آمل تیم کاله مازندران میزبان نارنجی پوشان سایپا بود که در نهایت این شاگردان پیمان اکبری بودند که با ارائه نمایشی هماهنگ و برتر توانستند سه بر یک از سد کاله میزبان بگذرند تا ضمن کسب چهارمین بردشان کمی از شرایط بحرانی خارج شوند اما شاگردان بهروز عطایی با سه باخت به رده ششم سقوط کردند.

 

در یکی دیگر از دیدارها که بین تیم‌های پایین جدولی برگزار شد شهرداری تبریز که هفته گذشته نخستین بردش را کسب کرده بود توانست در تهران برابر عقاب نهاجا با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد تا با دو برد و هشت امتیاز به رده نهم صعود کند اما عقابی‌ها با دو برد و چهار امتیاز به رده یازدهم سقوط کردند.

 

در دیگر دیدار بین تیم‌های پایین جدول تیم بحران زده شهرداری ارومیه که در این هفته ناصر شهنازی را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکتش می‌دید در دیداری سخت و نفس گیر برابر شهروند اراک قرار گرفت و در پایان با وجود انکه توانستند با حمایت هوادان بازی را به تساوی بکشانند اما در ست پنجم با ختلاف نزدیک نتیجه را به شهروند واگذار کردند تا با سه امتیاز و بدون برد در رده دوازدهم باقی بمانند.

 

در سوی مقابل اراکی ها که به دلیل برد برابر خاتم اردکان انگیز‌های زیادی برای پیروزی داشتند موفق شدند ضمن کسب چهارمین برد ۱۲ امتیازی شوند و در رده هشتم ایستادند.

 

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

 

شهرداری ورامین ۳ - دورنای ارومیه صفر(۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۹)

 

خاتم اردکان ۳ - شهرداری گنبد ۲(۲۰-۲۵، ۲۵-۲۷، ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۱۲)

 

کاله مازندران ۱ - سایپا تهران ۳(۲۳-۲۵، ۲۵-۱۳، ۲۱-۲۵ و ۱۶-۲۵)

 

پیام خراسان ۳ - فولاد سیرجان صفر(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۹)

 

شهرداری ارومیه ۲ - شهروند اراک ۳(۲۴-۲۶، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۷، ۲۵-۲۱ و ۱۶-۱۸)

 

عقاب نهاجا ۱ - شهرداری تبریز ۳(۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۱۶-۲۵ و ۲۲-۲۵)

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------