رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای شهرام محمودی صادر شد



اخبار,اخبار ورزشی,شهرام محمودی

بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان یک جلسه محروم و 15 میلیون تومان جریمه شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بعد از برگزاری جلسه رای خود را درباره پرونده شهرام محمودی صادر کرد.

 

در این حکم آمده است:

«جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا به تاریخ ۲۸ آبان ۹۷ برای رسیدگی به مصاحبه آقای شهرام محمودی بازیکن تیم خاتم اردکان که به تاریخ ۱۱ آبان ۹۷ صورت پذیرفته است برگزار شد. آقای شهرام محمودی باوجود ابلاغ قانونی در جلسه حاضر نشد. پس از تشکیل جلسه ابتدا فیلم مصاحبه آقای محمودی مشاهده شد. این مصاحبه به دفعات متضمن توهین به مسئولین فدراسیون بود سپس اعضا پیرامون موضوع به مذاکره پرداختند که به شرح موصوف در صورتجلسه منعکس است و اعضاء به اتفاق آرا مصاحبه نامبرده را از مصادیق توهین و تخلف انضباطی تشخیص دادند با اعلام ختم رسیدگی پس از مشورت با اعضا و اظهار نظر حاضران کمیته انضباطی به شرح آتی مبادرت به انشای رای نمود.

 

نظربه اینکه آقای شهرام محمودی طی مصاحبه در یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون و مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر توهین کرده است و عمل ایشان از مصادیق بند ۱۰ ماده ۳ آیین­‌نامه انضباطی و تخلف انضباطی تشخیص گردیده است.

 

بنابراین نامبرده به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ که تا پایان مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۷ به جای تعلیق درآمده است و ۱۵۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین ضمن اخطار به باشگاه خاتم اردکان انتظاری بود مسئولان محترم باشگاه مراقبت بیشتر نسبت به رفتار بازیکنان داشته باشند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------