آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

کسب 3 امتیاز دیگر برای پرسپولیس؟/ احتمال کناره‌گیری نفت تهران از بازی مقابل برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,بازی پرسپولیس و نفت تهران

سرمربی موقت نفت تهران گفت: اگر مشکلات تیم حل نشود با پرسپولیس بازی نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، احمد آل‌نعمه بازیکن نفت تهران که امروز به دلیل نبود مربی به عنوان سرمربی کار هدایت این تیم مقابل فولاد خوزستان را برعهده داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما این بود که بعد از شروع بازی از زمین خارج بشویم اما بچه‌ها به خاطر شخصیت خودشان آمدند و بازی کردند. ما نمی‌خواستیم فوتبال ایران ضربه بخورد. روی هم رفته بازی خوبی بود. بازیکن‌ها خیلی زحمت کشیدند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

آل نعمه گفت:‌ من واقعا برای این فوتبال متاسفم. ما قرار است فردا ساعت ۱۱ به سازمان لیگ برویم. اگر مشکلات تیم حل نشود بازی بعدی ما که با پرسپولیس است را به میدان نمی‌رویم. ما از این وضعیت خسته شده‌ایم. مغزمان دیگر نمی‌کشد.

 

بازیکن تیم نفت در رابطه با مالکیت باشگاه گفت: ما شنیده‌ایم که یک شرکت می‌خواهد اداره این تیم را دست بگیرد. ما واقعا نفرات خیلی خوبی داریم. امیدوارم هر کسی که می‌خواهد بیاید با برنامه قوی این تیم را نجات دهد.

 

او در رابطه با اینکه فتاحی گفته اگر شرایط تیم درست نشود بازیکنان می‌توانند فسخ یک طرفه انجام دهند گفت: این یک خبر خوب برای بازیکنان است. ما الان بلاتکلیف هستیم و نمی‌توانیم از این تیم جدا شویم چرا که کسی نیست بتوانیم از او رضایتنامه بگیریم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------