منصوریان: ذوب آهن به یک نفس عمیق برای فریاد نیاز دارد



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که تیمش باید از فشار خارج شود و این کار وظیفه او خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست یک بر صفر برابر پارس جنوبی در اولین تجربه خود بر روی نیمکت این تیم اصفهانی گفت: به تارتار بابت این پیروزی و خوب دفاع کردن تبریک می‌گویم. در لیگ ما نحوه گل زدن مهم نیست و تنها گلزنی مهم است. آن‌ها یک گل زده‌اند و برنده شدند و به حریف تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: تیم باید از لحاظ روحی تغییر کند. تیم فشار زیادی را تحمل می کند که در نیمه اول کاملا مشهود بود. بار سنگینی روی تیم ما است که باید با نفس عمیق و یک فریاد این فشار را از روی خود برداریم. من باید تیم را از فشار خارج کنم. ما برای خروج از فشار باید مسیر خود و هوادار را یکی کنیم. وقتی می بریم همه می‌بریم و وقتی می‌بازیم همه می‌بازیم نه این که تنها تیم منصوریان می‌بازد. بعد از این تغییرات می‌شود تفکرات خود را به تیم تزریق کرد. با این موجودی باید تا نیم‌فصل نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و تجربه ذوب‌آهن می‌تواند نقاط ضعف را به ما بشناساند.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی‌های بعدی ذوب‌آهن و به خصوص در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما نباید تمرکز خود را روی تیم‌های بالایی یا پایینی بگذاریم. شرایط ما به گونه‌ای است که باید در همه بازی‌ها برنده باشد. اهمیت دیدار با فولاد همانند بازی با پرسپولیس است. ما مثل دانش آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و تنها فرصت در شهریور دارد. ما باید در تمرینات خوب عمل کنیم. من فوتبالی یاد گرفته‌ام که با 50 درصد از بازیکنان اما با همدلی کامل می‌شود موفق بود. ذوب‌آهن تیم متحدی داشته و این اتحاد تجربه اتفاقات سخت مثل امروز را نداشته‌اند. این اتفاقات روحیه تیم را به هم زده و ضریب اشتباه بازیکنان بزرگ بالا رفته است. وقتی در بین دو نیمه به آن‌ها تشر می‌زنند، عملکردشان در نیمه بعدی بهتر می‌شود. باید با بازیکنان بیشتر صحبت کرد تا از زمین سربلند بیرون بیایند.

 

وی اضافه کرد: دو پلی‌اف سنگین داریم که یکی از آن‌ها برابر الغرافه است. هر دو بازی پلی‌آف ما مثل صخره هستند که باید از پیش رو برداریم. اگر بتوانیم از پلی‌آف‌ها رد شویم، از لحاظ اسمی گروه آسانی داریم ولی تیم‌های خوبی هستند. در حال حاضر تنها تمرکزم روی سه بازی آینده است تا بتوانم شاکله تیم را بدست بیاورم تا حس نباختن در تیم به وجود بیاید. ذوب‌آهن باید به جایی برسد که با خوردن یک گل، استادیوم روی سرش آوار نشود. بازیکنان این تیم بزرگ هستند و می توانند از این شرایط خارج شوند.

 

منصوریان درباره حاشیه پیش آمده توسط صداو سیما گفت: امیدوارم که این اشتباه سهوی باشد. این که در کنار اسم ذوب‌آهن نام ایران نوشته نمی‌شود کمی جای تامل دارد اما امیدوارم این موضوع از روی عمد نباشد. هر چند که سکوت صداو سیما موجب می‌شود تفکراتی ایجاد شود. تهران، اصفهان و آذربایجان با یکدیگر فرقی نمی‌کند. چند سال پیش همه تیم‌ها حذف شدند و تنها نفت در آسیا باقی ماند و نماینده ایران بود. صداو سیما می تواند از مردم اصفهان عذرخواهی کند و بیانیه‌ای دهد که این اشتباهات سهوی بوده است اما سکوت تفکر دیگری را نشان می‌دهد.

 

تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید/ باید به منصوریان فرصت داد

اخبار,اخبار ورزشی,تارتار

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از برتری یک گله برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و حریف را کنترل کردیم. در نیمه دوم تمرکز را از دست دادیم و خوش شانس بودیم که آنها به گل نرسیدند. در ادامه نیز بازی را کنترل کردیم و فرصت به حریف ندادیم.

 

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم قدرتمندی است و مربی جوان و صاحب سبکی آورده است  که می تواند به این تیم کمک کند. من از همه بازیکنانم ممنونم زیرا جزو باشرف ترین فوتبالیست‌های ایران هستند. آن‌ها با دریافتی 15 درصد تلاش می‌کنند و وقتش است که باشگاه قدر آن‌ها را بداند.

 

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: وقتی هر مربی هدایت یک تیم را قبول می‌کند به چهار هفته  زمان نیاز دارد تا خوب عمل کند. حریف در نیمه اول ضعیف‌تر از قبل عمل کرد اما  منصوریان فرصت می‌خواهد تا این تیم را بسازد و به طور قطع این تیم قوی‌تر خواهد شد. منصوریان مربی خوبی است که تنها به زمان نیاز دارد.

 

تارتار درباره پیشنهادش از فولاد خوزستان گفت: در وضعیت اقتصادی کشور ما مجانی کار کردن سخت است. بازیکنان ما زحمت زیادی می‌کشند اما اگر جدا شدند جای تعجب نیست زیرا پول زیادی نگرفتند. دریافتی کادر فنی کم بوده است و من ریالی پول نگرفته‌ام و همین الآن می توانم قراردادم را فسخ کنم اما بازیکنانم را دوست دارم و می خواهم در پارس جنوبی بمانم. با توجه به تغییر مدیرعامل منطقه آزاد، اخباری داریم که مدیرعامل جدید مجموعه به شدت پیگیر دریافتی‌ ما است و امیدواریم که مشکلات ما زودتر حل شود.

 

او در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی از بازی حذف شود، تیمش استحقاق پیروزی را داشت یا نه تصریح کرد: پنالتی جزوی از بازی است و ما خوب بازی کردیم و حریف را کنترل کردیم. بازی سختی بود که در خانه حریف به پیروزی رسیدیم و دو بازی ما مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است که قدرت مقابله برابر تیم‌های بزرگ را داریم.

 

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------