راموس: از رسانه‌هایی که مرا به دوپینگ متهم کرده‌اند، شکایت می‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,راموس

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که در تدارک شکایت از رسانه‌هایی است که او را به نقض قوانین آژانس مبارزه با دوپینگ متهم کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، سرخیو راموس پس از شکست 3 بر صفر امشب (شنبه) رئال مادرید در خانه ایبار در هفته سیزدهم لالیگا، در میکسد زون مصاحبه‌ای انجام داد و در آن برای اولین بار به اتهامات وارد شده به او از سوی نشریه اشپیگل و پایگاه خبری مدیاپارت در خصوص نقض قوانین مبارزه با دوپینگ (در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2017 و بازی مقابل مالاگا در ماه آوریل سال 2018) پاسخ داد.

 

راموس گفت: این یک موضوع پیچیده است. من و تیم حقوقی‌ام قصد داریم علیه آنهایی که این اتهامات را به من نسبت داده‌اند، شکایت کنیم. من با آنهایی که لازم بوده صحبت کنم، یعنی یوفا، آژانس مبارزه با دوپینگ اسپانیا و باشگاه صحبت کرده‌ام. من در دوران بازیگری‌ام بیش از 250 بار تست دوپینگ داده‌ام و هرگز مرتکب تخلفی نشده‌ام، هرگز.

 

کاپیتان رئال مادرید افزود: ما می‌دانیم آنهایی که این اخبار را منتشر کرده‌اند چه مدل رسانه‌هایی هستند. آنها از یک ماه و نیم پیش ما را تهدید کردند. می‌خواستند از ما باج بگیرند. ما اما هیچ ترسی نداریم، چون ما طرف حقیم. با این حال از ابزارهای لازم برای اقدام علیه آنها استفاده می‌کنیم، چون آنها می‌خواهند به وجهه و حرفه من خدشه وارد کنند. آنها می‌دانند که نمی‌توانند این بازی را ببرند، چون حقیقت چیزی است که ما می‌گوییم.

 

راموس در پایان تأکید کرد: من آسوده خاطرم، اما شنیدن چنین داستان‌هایی برایم دردناک است. دگزامتازون یک داوری ضدتورم است که من برای برطرف کردن مشکلم استفاده کردم و در این باره هم اطلاع داده بودم. در مورد ماجرای بعد از بازی مقابل مالاگا هم کاملاً توضیح داده‌ام. من قبل از تست دوپینگ دوش گرفتم (این کار طبق قوانین ممنوع است)، چون به من گفتند که می‌توانند این کار را انجام دهم. دروغ را می‌توان به هزار شیوه گفت، چون دروغ است. من در ساعات کاری‌ام مثبت فکر می‌کنم و از کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم و یک فوتبالیست حرفه‌ای خواهم ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------