کمالوند: مسئولان وزارت نفت به دنبال انحلال نفت آبادان هستند/ نمی‌توانید تیم‌داری کنید بگویید



اخبار,اخبار ورزشی,کمالوند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که ۹۰ دقیقه برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سایپا گفت: جا دارد در ابتدا از هواداران‌مان تشکر کنم که ۹۰ دقیقه برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند و یک تشکر ویژه از همسرم که هفت ماه است سخت‌ترین فشارها را تحمل می‌کند. با مشکلات زیادی مواجه شدم و او همیشه یار و یاور من بوده است. من سهم برد خودم را از این بازی به همسرم تقدیم می‌کنم.

 

او ادامه داد: من خیلی خوشحالم پس از آن اتفاق‌هایی که در بازی با استقلال افتاد و سه بازی که ما در تهران مقابل پرسپولیس و استقلال به میدان رفتیم و یکی از آن بازی‌ها ۱۲۰ دقیقه طول کشید، طبیعی بود خسته باشیم. خیلی خوشحالم که با یک برد پر گل شکست هفته پیش‌مان را پشت سر گذاشتیم.

 

کمالوند در ادامه گفت: من نمی‌خواهم طعم پیروزیمان را تلخ کنم اما مسئولان وزارت نفت رویشان از سنگ پای قزوین هم بیشتر است. من می‌خواستم یک سنگ‌پا بیاورم که آقای فرقانی نگذاشتند گفتند زشت است. بگویید نمی‌توانیم تیم را مدیریت بکنیم؛ مسئولان وزارت نفت اصلا عین خیالشان نیست. آنها یک تیم را منحل کردند و می‌خواهند یک تیم دیگر را منحل کنند. من احساسم این است که اگر به تیم صنعت نفت آبادان رسیدگی کنند این نتایج خوب ادامه پیدا می‌کند و اگر تیم را رها کنند که البته رها کرده‌اند مسئولیت نتایج به پای خودشان است.

 

سرمربی نفت آبادان در ادامه انتقادهایش به وضعیت نفت آبادان گفت: مگر من چقدر می توانم با حرف زدن به بازیکنان انگیزه بدهم؟ آْیا مربی باید در خانه بازیکن برود؟ من در خانه کرار رفتم و از او خواهش کردم به تیم بازگردد. اگر وزارت نفت نمی‌تواند این تیم را اداره کند اعلام کند که اداره این تیم را به دست مردم بدهید. والله که مردم می‌توانند این تیم را اداره کنند. وزارت نفت دارد ۷ ماه ما را بازی می‌دهد. آقای زنگنه و آقای صادق آبادی! دست از سر باشگاه صنعت نفت آبادان بردارید. هر چه به سر تیم نفت تهران آورده‌اید بس است به سر ما نیاورید.

 

او در ادامه گفت: از هوادارانمان می‌خواهم که به هیچ کس اهانت نکنند. مسئولان استانی و نمایندگان مجلس و امام جمعه دارند تلاش‌های خودشان را می‌کنند. آقای صادق‌آبادی با ۳۲ و ۳۳ سال سن روی کار آمده است و اساس کار تیم صنعت نفت را از هم پاشانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------