آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران در گام نخست مسابقات کافا



اخبار,اخبار ورزشی

بانوان فوتبالیست ایران در نخستین بازی مسابقات فوتبال بانوان مرکز آسیا، برابر افغانستان به برتری پرگل رسیدند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در  مسابقات منطقه مرکز آسیا موسوم به کافا امروز( یکشنبه) رقابت خود را آغاز کرد و در نخستین گام افغانستان را با نتیجه ۶ بر صفر  شکست داد.

 

ملی پوشان ایران در نیمه نخست بازی پنج گل به ثمر رساندند که زهرا قنبری و فاطمه شبان هر کدام دو بار و فاطمه مخدومی یک بار موفق به گل زنی شدند. در نیمه دوم  یک بار دیگر دروازه افغانستان باز شد تا نتیجه کار ۶  بر صفر شود.

 

زهرا خواجوی، فاطمه مخدومی، فاطمه قاسمی، ثنا صادقی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری، بهناز طاهرخانی، هانیه خداپرست، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، فاطمه شبان یازده بازیکن ایران در بازی برابر افغانستان بودند.

 

رقابت های فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز، غرب، جنوب  و جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود.

 

بر همین اساس در منطقه مرکز آسیا تیم های افغانستان، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از ۲ تا ۱۰ آذرماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده تاجیکستان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------