گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم/ برانکو با ما قرارداد دارد



اخبار,اخبار ورزشی,گرشاسبی

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خودم را در پرسپولیس بلاتکلیف نمی‌دانم چون تا زمانی که بگویند خداحافظ با تمام توان کار می‌کنم.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی پیش از دیدار برابر تراکتورسازی اظهار داشت:  می‌گفتند پرسپولیس با این محرومیت و بدون بازیکن و کمبود قطعا بالا نمی‌آید ولی بچه‌ها نشان دادند که شایستگی دارند. ما هم نشان دادیم که هر وقت تیمی وارد حاشیه نشود و بچه‌هایش همدل جلو روند خدا هم کمک خواهد کرد و قطعا نتایج خوبی می‌گیرد و ما هم به این موضوع را به اثبات رساندیم. امسال هم با توجه به اینکه محرومیت‌مان به پایان می‌رسد تیم را تقویت خواهیم کرد و هدف‌مان رسیدن به قهرمانی آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام است و می‌خواهیم تمام جام‌ها را بگیریم.

 

وی درباره لیست خرید بازیکن برانکو گفت: با برانکو هماهنگ کردیم و قرار است در 2-3 روز آینده به ما تحویل دهد. با توجه به شرایط پرسپولیس و افتخاراتی که تیم کسب کرده و البته آرامشی که در تیم حاکم است خوشبختانه خیلی‌ها علاقه دارند که به پرسپولیس بپیوندند. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ماندنش در باشگاه عنوان کرد: تا 15 آذر فرصت داریم، اگر بار را از دوش ما بردارند که خدا را شکر می‌کنیم و اگر هم قرار شد ادامه دهیم قطعا بیش از پیش تلاش می‌کنیم و مثل همیشه کم‌فروشی نخواهیم داشت و کارمان را با شتاب بیشتری پیش خواهیم برد. با توجه به اینکه  خطر محرومیت و بدهی و دادگاه و... را برطرف کردیم و همه می‌دانید که باشگاه را با چه شرایطی تحویل گرفتیم و الان باشگاه خوشبختانه در اتوبان قرار دارد. 

 

گرشاسبی درباره واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی و احتمال ماندنش در باشگاه، گفت: من هیچ وقت دنبال پست و ماندن نبودم ولی هرجا که به من سپرده شده سعی کردم با تمام وجود از جان مایه بگذارم و کار کنم و هرجا هم که بار را از روی دوش ما برداشتند خداراشکر می‌کنیم و در سنگر دیگری کارمان را ادامه دادیم.

وی درباره پیشنهادهای برانکو تصریح کرد: برانکو از لحظه‌ای که وارد پرسپولیس شده پیشنهادهای خوبی داشته اما او عاشق پرسپولیس و ایران است و هر وقت ما صحبت داشتیم ایشان اولویت اصلی‌اش پرسپولیس است و 1.5 فصل دیگر هم با ما قرارداد دارد. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با بازیکنان خارجی تراکتورسازی گفت: اصلا ما هیچ مذاکره‌ای نداشتیم. در مرام ما و پرسپولیس  این بی‌اخلاقی‌ها نیست. 

 

گرشاسبی درباره مشخص نبودن وضعیت مدیرعاملی‌اش و شایعاتی که درباره افرادی که قرار است جایگزین او شوند،  عنوان کرد: من خودم را در پرسپولیس بلاتکلیف نمی‌دانم چون تا ثانیه آخری که بگویند خداحافظ با تمام توان کار می‌کنم.

 

وی درباره اقدامات فرهنگی و پخش کنسرت در دیدارهای پرسپولیس و اینکه آیا قرار است در آینده پسرش در بازی‌های پرسپولیس حاضر شود، گفت: پسر من به جز در کنسرت‌های اصلی جای دیگری شرکت نمی‌کند. انشالله در جشن قهرمانی سوپرجام و نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در محفل خصوصی بازیکنان و خانواده‌هایشان می‌خواند. 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------