آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

برانکو: تراکتوری‌ها انتظار داشتند داور گل آفسایدشان را صحیح اعلام کند؟



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: می خواستیم مقابل تراکتورسازی برنده شویم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی، گفت: یک بازی بزرگ بود. این بازی یک دربی بود. همه دربی‌ها سخت است. ما می‌خواستیم برنده شویم.

 

تراکتورسازی نشان داد لیاقت این جایگاه را دارد

وی در ادامه تصریح کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و نشان داد لیاقت اینکه بالای جدول باشد را دارد. سه ملی‌پوش این تیم بسیار با کیفیت هستند. این تیم جمعی از بازیکنان با تجربه و خوب را در اختیار دارد. ما تلاش‌مان را کردیم اما نتوانستیم برنده شویم. گله‌ای از بازیکنان ندارم. آنها در شرایط سختی بازی می‌کنند. در بازی قبلی با پیکان دیدید چقدر سخت تلاش کردیم. در بازی امروز هم انرژی زیادی صرف کردیم‌. بازی بعدی ما با ماشین سازی است. کمال را در بازی بعدی به خاطر مصدومیت و 4 اخطاره شدن در اختیار نداریم. در مورد شایان مسلح هم باید ببینیم مصدومیت او به چه شکلی است.

 

باران تاثیر خودش را در بازی گذاشت

وی در مورد بارندگی در بازی امروز، عنوان کرد: طبیعی است باران و این لغزندگی به سود تیمی است که دفاع می‌کند. اگر زمین خشک بود شاید کار برای ما راحت‌تر بود. در کل این مسئله کمکی به ما نکرد. باران تاثیر خودش را در بازی گذاشت.

 

تیم‌ها مقابل پرسپولیس بسته بازی‌ می‌کنند

برانکو در مورد اینکه چرا پرسپولیس در لیگ برتر آن شادابی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد‌‌، گفت: شرایط مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان متفاوت است. در لیگ قهرمانان هر دو تیم برای برد می‌آیند و باز بازی ‌می‌کنند. شرایط آن مسابقات متفاوت است. در لیگ ایران همه تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند. با شرایط جوی امروز و بیشتر شدن خستگی کار سخت‌تر شد. همین امروز شانس‌هایمان اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط دیگری به وجود می‌آید.

 

کارنامه شجاعی برای اثابت کیفیت او کافی است

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس میانه میدان را از دست داد، گفت:‌ در نیمه دوم چیدمان و ارنج بازی را تغییر دادیم. مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسزای یک بازیکن ملی‌پوش و بسیار با تجربه است. او سه جام جهانی را پشت سر گذشته و در اسپانیا و یونان بازی کرده است. همه این مسائل برای اثبات کیفیت او کافی است. روش رهبری تیم از سوی او در زمین هم مشخص است.

 

پرسپولیس از همه تیم‌ها بیشتر بازی کرده است

وی در ادامه در مورد اینکه پرسپولیس مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند نمی‌تواند موقعیت ایجاد کند، خاطرنشان کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. اگر یک مقدار نتایج لیگ‌ کشورهای دیگر را مخصوصا در خاورمیانه نگاه کنید به خیلی از مسائل می‌رسید. العین وقتی به فینال آسیا رسید در کشور خودش چهارم بود. الهلال هم همین وضعیت را داشت. بعد از لیگ قهرمانان دو بازی کردیم که در یک مسابقه بردیم و در یک بازی به تساوی رسیدیم. انتظار از ما زیاد است. نتایج را بعد از استراحت لیگ به دلیل تیم ملی نگاه کنید. همه تیم‌های بزرگ مثل رئال مادرید کارشان سخت می‌شود و حتی ممکن است ببازند. ما در مقابل پیکان وقتی نداشتیم اما بازی را بردیم. مقابل تراکتورسازی هم یک دربی داشتیم. در دربی نتیجه مشخص نیست. به همین خاطر از بازیکنانمان راضی هستیم. فکر می‌کنم از همه تیم‌های ایران این فصل بیشتر بازی کردیم. چهار روز دیگر بازی داریم و این خستگی و مصدومیت‌ها تاثیر خودش را می‌گذارد. با این وجود همچنان همان اهداف قبل را دنبال می‌کنیم.

 

بیرانوند، منشا، نعمتی و بشار هم مثل ربیع‌خواه اشتباه دارند

برانکو در مورد اینکه چرا محسن ربیع‌خواه چرا عقب زمین بازی می‌کند، گفت: ربیع‌ خواه بعد از هفت ماه مصدومیت بازی می‌کند. طبیعی است که او الان مثل قبل نیست و نیاز به تمرین و بازی بیشتر دارد. مهمترین مسئله این است که الان می‌توانیم از او استفاده کنیم. او عقب می‌آید چرا که این خواسته من است. او اشتباه داشت اما بیرانوند، نعمتی، منشا و بشار هم اشتباه کردند. همه بازیکنان مرتکب اشتباه می‌شوند.

 

انتظار دارید داور گل آفساید را گل اعلام کند؟

وی در مورد عملکرد داور در این بازی، خاطرنشان کرد:‌ به نظر شما گل آفساید بود یا نه؟ 

 

خبرنگاران  اعلام کردند که گل آفساید بوده که برانکو در پاسخ تصریح کرد: مشکل شما کجاست؟ انتظار دارید که داور گل خطا را صحیح اعلام کند. یک صحنه بگویید که داور به سود ما خطا اعلام کرده است. از وقتی به ایران آمده‌ام داوران یک اوت به ما هدیه ندادند و ما هم این خواسته را نداشتیم. امروز هم ببینید چند صحنه به سود ما خطا اعلام نکردند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------