آتش بازی بایرن و پیروزی رئال و یوونتوس/ منچسترسیتی و منچستریونایتد به مسافران مرحله حذفی اضافه شدند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد و تیم‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید، یوونتوس و منچستر یونایتد مقابل حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش تسنیم، شب اول از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با سرگروهی رئال مادرید و صعود منچسترسیتی، بایرن مونیخ و منچستریونایتد و یوونتوس به پایان رسید.

 

در مهمترین بازی گروه هفتم، رئال مادرید با گل‌های بیل در دقیقه 47 و واسکس در دقیقه 59 در زمین رم به برتری 2 بر صفر دست یافت، 12 امتیازی شد و سرگروهی خودش را هم قطعی کرد. رم 9 امتیازی هم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

 

براساس این گزارش در گروه پنجم مسابقات بایرن مونیخ در زمین خودش آتش‌بازی به راه انداخت و با برتری 5 بر یک مقابل بنفیکا جشن صعود برپا کرد. روبن در دقایق 13 و 31، لواندوفسکی در دقایق 37 و 51 و ریبری در دقیقه 77 برای بایرن و فرناندس در دقیقه 46 برای بنفیکا گلزنی کردند. در این گروه بایرن 13 امتیازی همراه آژاکس 11 امتیازی صعود کردند و بنفیکا چهار امتیازی در رده سوم ایستاد و به لیگ اروپا راه یافت.

 

سه‌شنبه شب همچنین در گروه ششم رقابت‌ها منچسترسیتی با وجود تساوی 2 - 2 در خانه لیون به جمع 16 باشگاه برتر رقابت‌ها رسید. برای سیتی لاپورته در دقیقه 63 و آگوئرو در دقیقه 83 و برای لیون کورنه در دقایق 55 و 81 گلزنی کردند.

 

شاختار هم در زمین هوفنهایم به برتری 3 بر 2 دست یافت. اسمایلی در دقیقه 14 و  تایسون در دقایق 15  و 90 گل‌های  شاختار را زدند و هوفنهایم توسط کراماریچ در دقیقه 17 و زوبر در دقیقه 40 به گل رسید. ضمن اینکه ژلای از هوفنهایم در دقیقه 60 اخراج شد. در این گروه منچسترسیتی 10 امتیازی صعودش را قطعی کرد و رقابت برای انتخاب تیم دوم در روز آخر بین لیون هفت و شاختار پنج امتیازی است.

 

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هشتم، یوونتوس با پاس رونالدو و گل مانزوکیچ در دقیقه 59، یک بر صفر در خانه، والنسیا را برد و منچستریونایتد هم با گل دقیقه 90 فلینی به سختی در خانه خودش یک بر صفر یانگ بویز را شکست داد.  با این نتایج، یوونتوس 12 امتیازی و منچستریونایتد 10 امتیازی صعود کردند.

 

آژاکس به یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد/ ویکتوریا پلژن، رم و رئال مادرید را به دور بعد فرستاد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------