رحمتی: مثل تیم‌های دیگر مظلوم‌نمایی نمی‌کنیم/ شرایط ما گل و بلبل نیست



اخبار,اخبار ورزشی,رحمتی

کاپیتان استقلالی ها می گوید بازیکنان این تیم مانند تیم های دیگر لیگ برتری، اهل در بوق و کرنا کردن مشکلات نیست.

به گزارش ورزش سه، سیدمهدی رحمتی پس از دیدار استقلالی ها برابر صنعت نفت آبادان و پیروزی پرگل در این دیدار گفت: به همه هواداران خوبمان تبریک می گویم که در روزهای سختی از ما حمایت کردند. این پیروزی برای آنهاست که همیشه تیم را تحت پشتیبانی خود داشتند.

 

او درباره شرایط استقلال در بازی های مختلف گفت: ما در بازی های ابتدایی اصلا خوب نبودیم؛ اما رفته رفته اوضاع بهتر شد. هر چند اخیرا اوضاع بهتری پیدا کردیم؛ اما هنوز هم نمی شود گفت تیم بی عیبی هستیم. در حال حاضر بهتر از قبل بازی می کنیم .

 

رحمتی  ادامه داد: شرایط تیم‌های ما گل و بلبل نیست. وقتی در تیم های دیگر کوچکترین اتفاقی می افتد، در بوق و کرنا می کنند که اینها مظلوم هستند و ... ؛ آیا تمام امکانات رفاهی در اختیار ماست؟ بازیکنان ما همگی حجب و حیا دارند. اول فصل کمی پول گرفتیم؛ اما الان چهار پنج‌ماه است که هیچ پولی نداده‌اند.

 

او ادامه داد: از آقای فتحی تشکر می کنم که دیشب به اردوی تیم آمد و به حرف های بازیکنان گوش داد. از اول فصل 20 درصد پول گرفتیم و فکر میکنم چهار پنج ماه است پول نگرفته ایم. اما بازیکنان تیم ما حجب و حیا دارند و مسائل اینچنینی را در بوق می کنند. از مسئولان محترم و اسپانسرهای باشگاه خواهش می کنم جلو بیایند. چرا که اکنون به پول نیاز داریم. بازیکنان تحت فشار شدید هستند. ما دوست داریم مسائلی مانند درگیری ها، در همان خانه و بین نفراتی که حضور داشتند و حتی بیشتر از الان بود، حل شود.

 

گلر آبی ها به حرف های خود این‌گونه ادامه داد:  از اسپانسر و مسئولان محترم می خواهم پیش بیایند. الان ما نیاز به حمایت داریم. من هم از شخص وزیر ورزش می‌خواهم به حمایت از تیم بپردازد و با فشار آوردن بر اسپانسر، اوضاع پرداختی را برای ما بهتر از قبل کند. بازیکنان ما الان واقعا تحت فشار هستند. در هر صورت امیدوارم تا نیم فصل و در بازی های باقی مانده بتوانیم با همین کیفیت به میدان برویم. اما این بار هم همه تلاشمان را به کار خواهیم بست تا در بازی های پیش رو با کیفیتی بهتر به میدان برویم و نتایج خوبی به دست بیاوریم. این در حالیست که ما اکنون به تزریق پول، نیاز شدید داریم.

 

رحمتی درباره گروه موسوم به مرگ برای حضور استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این دیگر برای ما تکرار شده است که همیشه گروه سخت به ما می افتد. یکی دو تیم همیشه هستند و بقیه هم اضافه می شوند. به هرحال برای حضور قدرتمند در ان بازی ها نیز باید تیم را تقویت کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------