ورزشگاه رئال مادرید میزبان دیدار نهایی کوپا لیبرتادورس شد



اخبار,اخبار ورزشی,فینال لیبرتادورس

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی موسوم به 'کونمبول' رسما اعلام کرد که دیدار برگشت فینال 'کوپا لیبرتادورس' بین دو تیم آرژانتینی ریور پلاته و بوکا جونیورز، روز 9 دسامبر (18 آذر)، در ورزشگاه رئال مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه ورزشی مارکا، دادگاه انضباطی این کنفدراسیون در این راستا رضایت داد که این دیدار در پایتخت اسپانیا برگزار شود.

 

دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس (جام فوتبال باشگاه های آمریکای لاتین) که 21 آبان در ورزشگاه 'لا بومبونرا' زمین بوکا جونیورز برگزار شد با تساوی دو بر دو پایان یافت و قرار بود دیدار برگشت یک هفته بعد در استادیوم 'لا منومتال' ریور پلاته انجام شود اما اتوبوس بوکا جونیورز هنگامی که در روز دیدار به سوی این استادیوم می رفت، هدف اصابت سنگ و گاز اشک آور هواداران تیم میزبان قرار گرفت که به مصدومیت چند بازیکن و لغو دیدار منجر شد.

 

پس از حادثه، گزینه های مختلفی‌ مورد مطالعه قرار گرفتند که شهر مادرید به عنوان یکی‌ از بهترین گزینه ها معرفی شد. در این رابطه، پس از اینکه فیفا، کنمبول، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید رضایت خود را اعلام کردند، ورزشگاه 'سانتیاگو برنابئو' رئال مادرید به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد.

 

شهر مادرید در حالی‌ میزبان دو تیم آمریکای جنوبی خواهد بود که پایتخت اسپانیا یکم ژوئن سال جاری میزبان دیدار فینال جام فوتبال باشگاه های اروپا در ورزشگاه 'واندا متروپولیتانو' آتلتیکو مادرید بود.

 

کونمبول از سوی دیگر اعلام کرد تیم ریور پلاته به دو دیدار با درهای بسته و بدون تماشاگر در مسابقات سال آینده محکوم و پرداخت جریمه نقدی 400 هزار یورویی تنبیه خواهد شد.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------