اعتراض شدید مارادونا به برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در سانتیاگو برنابئو



اخبار,اخبار ورزشی,مارادونا

سرمربی آرژانتینی به شدت از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مبنی بر میزبانی سانتیاگو برنابئو برای فینال برگشت کوپا لیبرتادورس انتقاد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از مارکا، بامداد امروز (جمعه‌) کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) اعلام کرد فینال برگشت کوپا لیبرتادورس نهم دسامبر در سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد. دیدار دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز به دلیل حمله هواداران ریور به اتوبوس بوکا لغو شده بود و این بازی برای نخستین بار در خارج از قاره آمریکا برگزار می‌شود.

 

دیگو آرماندو مارادونا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و پس از پیروزی یک بر صفر دورادوس مقابل اتلتیکو د سن لوییس در فینال برگشت صعود به دسته اول گفت‌: می‌خواهم به رییس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بگویم چگونه من و خانواده‌ ام باید این بازی را در مادرید تماشا کنیم. آنها چه فکری کردند، تصور کردند همه ما مائوریسیو ماکری (رییس جمهور آرژانتین) هستیم؟

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه‌ اظهار کرد: چرا این دیدار در ورزشگاه ولس سارسفیلد برگزار نشد. آنها (کنمبول) آفت فوتبال هستند. خیلی عصبانی هستم. به  بازیکنان ریورپلاته و گایاردو (سرمربی ریور پلاته)  می‌گویم در آینده چگونه می‌خواهند وارد ورزشگاه بوکاجونیورز شوند؟

 

ستاره سال‌های دور فوتبال آرژانتین افزود: ریورپلاته در سال 2015 از گاز اشک آور پلیس نهایت استفاده را برد و توانست بوکا را از این طریق کنار بزند. با این حال تیم بوکا به خاطر اتفاقات شنبه کوتاه آمد و پس از رد درخواستش توسط کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اصرار نکرد.

 

مارادونا در پایان دوباره رییس کنمبول و رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین را نشانه رفت و گفت‌: الخاندرو دومینگس با این تصمیم خود جایگاه‌مان را در جهان بهتر نکرد و چیکی تاپیا تنها غبغب بیشتری از پورسل (بازیگر آرژانتینی) خواهد داشت تا این که در مورد فوتبال صحبت کند.

 

مارادونا در بازی بامداد امروز به خاطر مشاجره با سرمربی تیم اتلتیکو د سن لوییس از بازی اخراج شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------