حسینی: دیگر رقیب سرسختی برای مدافعان تیم ملی نیستم/ برانکو در جریان خداحافظی‌ام قرار داشت



اخبار,اخبار ورزشی,سیدجلال حسینی

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به خداحافظی‌اش از تیم ملی واکنش نشان داد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال ملی گفت: بالاخره باید روزی از تیم ملی کنار می‌رفتم و امروز تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. می‌خواهم از حالا همه تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم و فکر می‌کنم فرصت خوبی بود تا از تیم ملی کنار بروم. همان طور که در صفحه شخصی‌ام نوشتم از همه کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: واقعا ممنون مردم کشورم هستم. در متنی که نوشتم هم از همه تشکر کردم و از همین طریق باز هم از مردمی که از من حمایت کردند ممنون هستم. چه زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردم، چه زمانی که از تیم ملی خط خوردم و چه حالا که از تیم ملی خداحافظی کردن بارها از من حمایت کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. 

 

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها منتظر بودند باز هم او را در لباس تیم‌ملی ببینند اظهار داشت: همیشه و در هر حالتی برای موفقیت تلاش کردم. هنوز هم می‌خواهم به موفقیت‌هایم ادامه دهم اما شرایط واقعا سخت شده است. بعد از اینکه با خانواده‌ام مشورت کردم تصمیم گرفتم از فوتبال ملی کنار بروم. شرایط برای خودم و پرسپولیس سخت شده و می‌خواستم تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم. تا الان یک رقیب سرسخت برای مدافعان تیم ملی بودم اما از امروز هوادار سرسخت آن‌ها خواهم بود. من با این بچه‌ها در تیم ملی زندگی کردم و می‌دانم چقدر کار سختی انجام می‌دهند.

 

حسینی در خصوص اینکه برانکو درباره خداحافظی‌اش چه گفته اظهار داشت: من با آقای برانکو در این خصوص صحبت کردم. او در جریان همه چیز قرار دارد و من همه چیز را به او گفته بودم. من در زمان سرمربیگری برانکو هم به تیم ملی دعوت می‌شدم و از او هم قدردانی می‌کنم. فردا در نشست خبری هم یک بار دیگر از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر خواهم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------