واکنش آذری درباره پیوستن مظاهری به پرسپولیس و بازگشت تبریزی از استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,سعید آذری

مدیرعامل ذوب آهن درباره بازگشت تبریزی به استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سعید آذری درباره اعتراض شدید برانکو به داور مسابقه و اینکه گفته اگر داوری تیمش مانند داوری‌های ذوب آهن باشد، از آن استقبال می‌کند گفت: به برانکو احترام می‌گذارم. به خودم اجازه نمی‌دهم درباره اظهارات یک مربی صحبت کنم. اگر منصوریان درباره صحبت‌های برانکو حرف بزند بهتر است. ما امروز شرافت‌مندانه بازی کردیم.

 

او ادامه داد: ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. امیدوارم مثل ۵ سال گذشته که ذوب آهن این مسیر را طی کرده، به جدول برگردیم. دلایل اینکه در نیم فصل نخست خوب نیستیم برای ما مشخص است.

 

مدیرعامل ذوب آهن درباره شائبه جدایی رشید مظاهری از این تیم و رفتن به پرسپولیس تاکید کرد: رشید مظاهری تا پایان فصل قرارداد دارد و امروز هم بهترین بازیکن زمین بود. از هیچ جا برای رشید پیشنهاد خاصی نیامده است.

 

او درباره اینکه احتمال دارد مظاهری از این تیم جدا شود، گفت: نیم فصل سختی را پیش‌رو داریم. در آسیا بازی می‌کنیم و به او احتیاج داریم.

 

آذری در پاسخ به این سوال که بازگشت تبریزی به تیمش سابقش صحت دارد، گفت: تبریزی بازیکن استقلال است و به خودمان اجازه نمی‌دهیم درباره بازیکن این باشگاه صحبت کنیم.

 

مدیرعامل ذوب آهن همچنین درباره پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مرتضی تبریزی از سوی استقلال گفت: چک استقلال برای ۳۰ آذر است و ان شاء الله که به پول تبدیل می‌شود.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------