منصوریان: یک سال است برنامه نود را نمی‌بینم



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، نفت مسجد سلیمان را تیم قابل احترامی توصیف کرد و گفت که تیمش تلاش می‌کند با انجام بازی جوانمردانه پیروز شود.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: با تیمی بازی داریم که در شهر قابل احترامی بنا شده است. نفت مسجد سلیمان بنیه اعتباری قدرتمندی دارد. امیدوارم فارغ از هر نتیجه‌ای میزبان خوبی باشیم و در نهایت در یک بازی جوانمردانه سه امتیاز بازی به تیمی برسد که شایستگی بیشتری دارد. امیدوارم با پیروزی فشار روحی را از تیم بگیریم. علائم خوبی از بهبود روند تیم دیده می‌شود. مقابل پرسپولیس و فولاد مالکیت خوبی روی توپ داشتیم. این موضوع نشانه اتفاقات خوب است. امیدوارم فردا با تلاش بازیکنان و توانایی تاکتیکی که از سوی کادر فنی صادر می‌شود، سه امتیاز را در اصفهان حفظ کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن گفت: مطمئن باشید که بازیکنان ما تشنه پیروزی هستند. ما آماده بلند شدن از روی زمین هستیم. بعد از کسب سه امتیاز این بازی، آماده جهش بلند و رو به جلو هستیم. بازیکنان باتجربه و جوان تیم دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

 

او با اشاره به روند صعودی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: نفت، مربی با دانش و خوبی دارد. دو تیم در بد شرایطی به هم خوردند و تشنه پیروزی هستند که نشان دهنده زیبایی بازی خواهد بود. به خوبی نفت مسجد سلیمان را تحلیل کردیم. امیدوارم بازیکنان تدابیر لازم را در بازی اجرا کنند تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

 

منصوریان درباره ناکامی تیم در زدن گل در دیدارهای گذشته و احتیاج تیم برای جذب بازیکن گلزن و دفاع متزلزل تیمش در نیم‌فصل نخست گفت: در سه هفته گذشته، سه گل دریافت کردیم. یکی از گل‌ها از روی نقطه پنالتی و یک گل با برخورد به بدن مدافع تیم خودمان وارد دروازه شده است. تمرکز ما روی گل نخوردن است. این که خط دفاعی را مقصر بدانیم درست نیست. زمانی که به دنبال ترمیم خط دفاعی هستید باید از بازیکنان شماره ۹ و ۱۰ شروع کنید. وقتی خط حمله قدرتمند داشته باشید، می‌توانید از گل خوردن هم اجتناب کنید. گل‌های خورده ما روی اتفاقات بود. باید روند دفاعی تیم ترمیم شود. همه بازیکنان ما باید در دفاع شرکت کنند.

 

وی با تاکید بر این که دروغ نمی‌گوید، افزود: بعد از اتفاقات سال گذشته که در برنامه ۹۰ رخ داد، به هیچ عنوان این برنامه را تماشا نکردم. از روزی هم که به ذوب‌آهن آمدم گفتم که این برنامه را نمی‌بینم. با تمام احترامی که برای این برنامه دارم، تمایلی برای دیدن آن ندارم و بحث‌های زیادی درباره آن دارم. به خاطر اتفاقات آن شب نمی‌گویم بلکه با ساختار اخلاقی برنامه مشکل دارم. این مشکل مربوط به همه است و معمولا دوستان اعتراض خود را اعلام نمی‌کنند.

 

منصوریان متذکر شد: اعتقاد دارم سکوت، رمز پیروزی است و در این مورد سکوت می‌کنم. این گونه کارشناسی داوری در برنامه ۹۰، کمکی به ما نمی‌کند. تا به حال ندیدم کارشناسی داوری کمکی به ما کرده باشد. باید به داوران احترام گذشت و نگاه عجیب و غریب به اشتباهات سهوی نداشت. در بازی ذوب آهن و پرسپولیس تا حدودی به ما ظلم شد. کامیابی‌نیا باید اخراج می‌شد.

 

سرمربی ذوب آهن با بیان این که نوع عملکرد داوران در بازی با تیم‌های پرطرفدار متفاوت است، گفت: فشار جمعیت نوع داوری را تغییر می‌دهد. در بازی با پرسپولیس، نیمکت پرسپولیس جریان داوری را از دست داور خارج کرد. باید ببینیم در لیگ ما کدام داور می‌تواند در این فشارها خوب کار کند و هیچ فشاری را متحمل نشود.

 

او درباره محسن مسلمان گفت: او دو سال با پرسپولیس قهرمان شد و جزو عناصر این تیم است. نمی‌توانیم نقش او را در قهرمانی پرسپولیس منکر شویم. وقتی بازیکنی قصد انجام بازی خوب مقابل تیم سابقش دارد، آهسته آهسته اوج می‌گیرد یا از ابتدا خوب بازی می‌کند. بعد از این بازی اتفاق خوبی در رختکن رخ داد و محسن مسلمان بعد از بازی از همه تیم عذرخواهی کرد و بقیه بازیکنان روی او را بوسیدند و ناراحتی را از دلش در آوردند. من این اتفاقات را دوست دارم. هر زمان که همدلی به تیم برگردد، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. لیگ برتر از بازیکنانی مانند محسن مسلمان کم دارد. انتظار دارم او همانند تیم ملی امید کار کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------