صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس در مورد استقلال، رحمتی و دیدار مقابل پارس جنوبی



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس تهران

بازیکنان پرسپولیس واکنش های متفاوتی به اظهارات رحمتی، حواشی اخیر در مورد داوری و دیدار مقابل پارس جنوبی داشتند.

علیرضا بیرانوند: رحمتی به هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال بی‌احترامی کرد

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر در یک بازی خوب و بانظم به پیروزی رسیدیم. نمی‌خواستیم هواداران در این سرما بدون خوشحالی بروند. کاش اتفاق آخر بازی نمی‌افتاد و صدرنشین می‌شدیم. چون اگر این اتفاق می‌افتاد، احساس می‌کنم استقلال خوزستان هم یقه سپاهان را می‌گرفت و قهرمان نیم‌فصل می‌شدیم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این روند در نیم‌‌فصل دوم ادامه یابد.

 

وی اضافه کرد: شما (خبرنگاران) به گونه‌ای مانور می‌دهید که انگار قرادادم با باشگاه پرسپولیس تمام شده و این مسابقه، آخرین بازی فصل من بوده است. قرارداد من با پرسپولیس سه ساله بوده و این تیم یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست. پیشنهادهایی دارم، اما باید تصمیم بگیرم. در تیم بزرگی هستم و اینجا بزرگ شدم. مطمئن باشید به جایی می‌روم که در حد پرسپولیس باشد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه‌های خواهان او با پرسپولیس مذاکره کرده‌اند یا خیر، گفت: این اتفاق افتاده و مدیران باشگاه می‌دانند می‌توانم در پایان نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوم، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام. نمی‌توانم از باشگاه‌های پیشنهاد دهنده نام ببرم. هواداران پرسپولیس هم بدانند اگر اتفاقی بیفتد، نمی‌گذارم پرسپولیس از لحاظ مالی و تیمی ضرر کند.

 

بیرانوند درخصوص درگیری با شایان مصلح در اواخر بازی تصریح کرد: مصلح در اواخر بازی مغرور شده بود. به سرش زدم و گفتم به بازیکنان احترام بگذار. او به کسی پاس نمی‌داد و بازیکنان هم چنین حرفی می‌زدند. ما اگر 4 بر صفر هم جلو باشیم، می‌خواهیم اول گل نخوریم. بعد از بازی و در رختکن تیم، انگار 3 بر یک باخته بودیم. چون دوست نداریم به این سادگی گل بخوریم. اگر فریاد زدم، معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید به هم احترام بگذاریم و نباید کارهای ریسکی انجام دهیم.

 

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس خیلی به او پاس می‌دادند، خاطرنشان کرد: اگر ببینید، در همه بازی‌ها همینگونه هستیم و این تاکتیک تیم ماست. پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و اینگونه به تیم خود شخصیت می‌دهیم. برانکو به ما اجازه نمی‌دهد زیر توپ بزنیم. اتفاقی که برای تیم‌های اروپایی رخ‌ می‌دهد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض بازیکنان استقلال  و سیدمهدی رحمتی به داوری‌ها به سود پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌توانم زیاد راجع به این موارد صحبت کنم. این کُری‌ها وجود دارد. نمی‌دانم چرا کاپیتان حریف اینگونه ناله کرد! مقصر من هستم که بین مدیران عامل دو باشگاه قرعه‌کشی شد و شما چمن مصنوعی را برای تیم‌های پایه برمی‌دارید؟ خب زمین شهید کاظمی را انتخاب می‌کردید!

 

بیرانوند با بیان اینکه نمی‌داند چرا رحمتی این حرف‌ها را زده، گفت: صحبت او، بی‌احترامی به بازیکنان، هواداران و کادر فنی استقلال بود. چهار بازیکن از استقلال جدا شدند و 17 بازیکن گرفتند. از کجا به آنها پول دادید؟ چند بازیکن استقلال صد درصد پول گرفته‌ و به تازگی ماشین خریده‌اند! این را می‌دانم. بعد می‌گویند دست‌مان به دهان‌مان می‌رسد و نگران بازیکنان جوان هستیم. بازیکن جوان شما بیشتر از ما پول گرفته است.

 

وی درخصوص تفاوت شرایط مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: حاضرم با یکی از بازیکنان کوچک یا بزرگ استقلال، فردا پرینت حساب بگیریم و ببینیم من چند درصد پول گرفتم و بازیکن استقلال چقدر پول گرفته است. اگر من بیشتر از بازیکنان استقلال گرفته‌ام، 10 هفته روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم. اگر قرار است اسپانسر به پرسپولیس پولی بدهد، فراموش نکنید دو باشگاه از اسپانسر مشترک استفاده می‌کنند و به حریف هم پول داده اند. جهان خیلی بزرگ است و جا برای همه هست. به جای اینکه بگردید جای ما را پیدا کنید، به دنبال جای خودتان باشید.

 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: آیا داوران دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل و السد ایرانی بودند؟ ما دو سال متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. بعد داد می‌زنی و می‌گویی پنالتی سپاهان را دیدید؟ گل دومی که از پرسپولیس خوردیم را دیدید! بعد گردن کج می‌کنید؟! این کارها را نکنید به شخصیت خود احترام بگذارید.

 

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا اگر برانکو با جدایی او از پرسپولیس مخالف باشد، باز هم حاضر به ترک باشگاه است یا خیر، گفت: برانکو مصاحبه کرد و گفت اگر یک پیشنهاد بزرگ و به بزرگی پرسپولیس برسد، مشکلی با جدایی من ندارد. اگر پیشنهاد خوبی بیاید، هواداران هم استقبال می‌کنند. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و بازی برای این تیم، وظیفه من بوده است. من بازیکن پرسپولیس هستم، مگر اینکه باشگاه مرا نخواهد. تا زمانی که در تیم باشم، می‌جنگم. هواداران نگران نباشند و از شما (خبرنگاران) خواهش می‌کنم به دنبال حاشیه نباشید.

 

سیدجلال حسینی: حرف‌های مهدی رحمتی درست نبود/ همه علیه پرسپولیس شده‌اند

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: به آقای تارتار تبریک می‌گویم، با اینکه بازیکنان زیادی از دست دادند اما یک تیم خیلی خوب داشتند. بچه‌های ما خیلی خوب تلاش کردند و 3 امتیاز خوبی در آخر نیم‌فصل به دست آوردیم.

 

وی درباره پایان کابوس پرسپولیس گفت: متاسفانه این کابوس با مصدومیت انصاری و ماهینی و خستگی بچه‌ها تمام شد. متاسفانه تا یک ماه گذشته تکلیف‌مان روشن نبود و کارهای اداری باشگاه درست انجام نشد. تیم‌هایی که 15-20 بازیکن گرفتند دوباره بازیکن می‌گیرند. ما 4 بازیکن گرفتیم ولی مطمئنا نیاز به بازیکنان بیشتری داریم.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت طارمی و احمدزاده عنوان کرد: هم مهدی و هم فرشاد بازیکنان خوبی هستند. من به عنوان بازیکن باید کارم را انجام دهم. آقای برانکو به عنوان سرمربی تصمیم‌گیرنده هستند و ایشان باید نظر بدهند.

 

حسینی درباره صحبت‌های مهدی رحمتی و ناراحتی هواداران پرسپولیس تصریح کرد: هواداران خیلی ناراحت بودند. من هم خیلی ناراحت بودم و همیشه درباره مشکلات تیم صحبت کرده‌ام ولی هیچ وقت درمورد تیم حریف حرف نزده‌ام. رحمتی نباید این صحبت‌ها را می‌کرد. ما از این بابت خوشحالیم که همه با هم دوست و رفیق شدند. خیلی‌ از تیم‌ها الان علیه پرسپولیس  کنار هم هستند. من به مهدی می‌گویم که باید حواسمان را برای صحبت‌کردن بیشتر جمع کنیم ولی متاسفانه حرف‌هایی که زده شد اصلا درست نیست. 

 

خلیل‌زاده: استقلالی‌ها و کی‌روش سرشان در کار خودشان باشد

شجاع خلیل‌زاده پس از برتری پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی در مورد اینکه استقلالی‌ها روز گذشته علیه پرسپولیس صحبت کرده‌اند، گفت:‌ از آنها می‌خواهم که سرشان در کار خودشان باشد. بالای جدول هستیم یا پایین جدول به آنها ارتباطی ندارد باید خودتان را در زمین نشان دهید.همیشه همین بوده داوری یک روز به ضررتان است و یک روز به سودتان،‌ما در زمین فوتبال جواب می‌دهیم.

 

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: بله، پرسپولیس با کمک وزارت ورزش 10 بازیکن جذب کرده و 20، 30 درصد قراردادهایش را گرفته است!‌ اما مثل تیم‌های دیگر 50 درصد را 2 میلیارد نگرفتیم.

 

خلیل‌زاده تأکید کرد: فقط به خاطر هواداران‌مان بازی می‌کنیم و از آنها می‌خواهم کاری به تیم ما نداشته باشند.

 

وی در مورد اینکه کی‌روش هم قبل از بازی‌های مهم پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند،‌گفت:‌از او هم می‌خواهم خودش را درگیر پرسپولیس نکند و سرش به کار خودش باشد.

 

امید عالیشاه: بازیکنان استقلال حق توهین ندارند

امید عالیشاه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک پیروزی خوب به دست آورده و با شرایطی خوب منتظر شروع نیم فصل دوم باشیم.

 

وی تاکید کرد: اگر گل لحظات پایانی را دریافت نمی کردیم به صدر جدول می رفتیم اما این نتیجه هم چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نکرده و ما همچنان بالانشین جدول هستیم.

 

وی با انتقاد از صحبت های روز گذشته بازیکنان استقلال گفت: به اعتقاد من آنها حق توهین ندارند و باید فکر موفقیت تیمشان باشند. تعجب می کنم بازیکنان استقلال هجمه ای را به وجود آوردند که همه فکر کنند کسانی در ورزش هستند که می خواهند پرسپولیس موفق شود. مطمئن باشید چنین چیزی صحت ندارد.

 

وی تاکید کرد: دو فصل است که از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و با این نفراتی که داشتیم توانستیم عملکرد قابل قبولی در لیگ ایران و لیگ قهرمانان داشته باشیم بنابراین بعید می دانم کسی به این فکر باشد که هم و غم خود را برای پرسپولیس بگذارد.

 

عالیشاه تاکید کرد: از کاپیتان استقلال انتظار بیشتری داشتیم رحمتی بازیکن بزرگ و باتجربه ای است و نباید چنین حرف هایی او و دیگر بازیکنان استقلال بر زبان جاری می کردند.

 

علیپور: خطایی انجام ندادم اما داور خطا گرفت!

علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس گفت:  می‌دانستم که امروز بازی سختی داریم، بازی سختی هم داشتیم. باراهنمایی کادرفنی توانستیم برنده شویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا گل سوم مورد قبول داوری قرار نگرفت، گفت: من مثل بازی‌های اروپایی بدن گذاشتم و خطایی انجام ندادم، اما نمیدانم که چرا داوری خطا گرفت.

 

نوراللهی: فینال آسیا هم با داوری رفتیم؟

احمد نوراللهی پس از برتری پرسپولیس  مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: یک بازی خوب را همه از پرسپولیس دیدند، بازی روانی داشتیم و با این برد در کورس قهرمانی ماندیم. پارس جنوبی هم تیم قدرتمندی است و خیلی از تیم‌ها را اذیت کرده بود.

 

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال به خاطر داوری‌ها علیه پرسپولیس مصاحبه کرده است، گفت: یکسری هجمه‌ها از سمت تیم‌های دیگر آماده است اما باید بگویم اگر تیمی در ۲-۳ سال گذشته از داوری‌ها ضرر کرده است آن تیم پرسپولیس است. همه اشتباه می‌کنند و داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند پرسپولیس  در ۲-۳ سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و به همین دلیل نتایجش قابل ستایش است. آیا ما فینال آسیا را هم با داوری رفتیم؟ پرسپولیس فقط با بازیکنان، هواداران و کادر فنی و مدیریتی‌اش جنگیده است. در بعضی‌ بازی‌ها ما فقط هفت بازیکن بزرگسال داشتیم اما هیچگاه بهانه نیاوردیم و فقط به خاطر همدلی نتیجه گرفته‌ایم. تیم‌های دیگر هجمه می‌اندازند اما مطمئن باشید ما برای قهرمانی می‌جنگیم چون قهرمانی امسال با ارزش است.

 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته‌اند یک پنجره را از پرسپولیس گرفتند اما هزاران پنجره برای آنها باز کرده‌اند، گفت: پرسپولیس این روزها با امیدهایش بازی می‌کند. ما تنها ۱۵درصد از قراردادمان را تا الان گرفته‌ایم. چه پنجره‌ای برای ما باز شده است. پنجره‌ای که برای ما باز شده فقط همدلی است. مطمئن باشید نیم‌فصل دوم هم با همه تیم‌ها می‌جنگیم. هر حرف و حدیثی هم که می‌خواهد باشد.

 

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها باشد، گفت: در ۲-۳ اردوی قبلی به من اعتماد کردند. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد ما هم قبول می‌کنیم اگر باشیم با تمام وجود می‌جنگیم و اگر هم نباشیم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود.

 

احتمال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهدی رحمتی

در نشست خبری برانکو خبرنگاری خطاب به مدیر رسانه‌ای پرسپولیس  اظهار داشت: وقتی هجمه‌ای علیه پرسپولیس  می‌شود وظیفه مدیر رسانه‌ای تیم است که آن را کنترل کند نه برانکو که پندار خمارلو در واکنش به این صحبت گفت، صحبت‌ها این است که چرا بازی استقلال و پدیده از هفته دوازدهم به روز آخر مسابقات موکول شد. قبلاً گفته می‌شد دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی نمی‌توان مسابقه برگزار کرد اما چرا دیروز استقلال با پدیده در ورزشگاه آزادی بازی کرد و بعد ما امروز مقابل پارس در همین ورزشگاه بازی کردیم. چرا تمام حریفانی که مقابل ما قرار گرفتند ۶-۷ روز استراحت داشتند ما فقط از کسانی که مطالبی را مطرح کردند سؤال پرسیدیم اینکه داوری‌ها را آنالیز کنند تا مشخص شود کدام تیم از داوری ضرر کرده است اما برخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

 

وی افزود: خوشحالیم که پرسپولیس  باعث شده تیم‌های لیگ برتری با هم متحد بشوند و از صدقه سر پرسپولیس  با یکدیگر دوست و مهربان باشند و برای هم نوشابه باز کنند و این را به فال نیک می‌گیریم. ما آنقدر شجاعت داشتیم که اعلام کنیم داوری‌ها را آنالیز کنند اگر از اشتباه داوری سود بردیم از امتیازمان کسر کنیم و اگر با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم امتیازها را به ما برگردانند نه فقط در این نیم‌فصل بلکه از سه سال قبل چنین کاری را انجام دهند. همان سالی که ما نایب قهرمان شدیم و به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. همان زمانی که توپ به سر بنگر خورد و علیه پرسپولیس  پنالتی گرفتند یا وقتی توپ به سر رضاییان خورد و باز هم علیه پرسپولیس پنالتی گرفتند. اما دیروز کاپیتان استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد که ما به خیلی گذشته برنمی‌گردیم در همین دربی اخیر آیا آرمین سهرابیان نباید از میدان اخراج می‌شد، آیا خطا روی علیپور پنالتی نبود.

 

خمارلو تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس  همواره به قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و فدراسیون احترام گذاشته است. دیروز هم چون قبل از بازی بود نمی‌خواستم جوابی بدهیم اما امروز این مطلب را جواب دادیم و پیگیری هستیم. نباید در رسانه ملی به دیگر تیم‌ها تهمت زده شود. جای شکایت از این مسئله باز است. ما کار خودمان را می‌کنیم و حرفی از تیم‌های دیگر نمی‌زنیم. نمی‌گوییم چرا تیمی در دقیقه ۹۳ برایش پنالتی گرفتند و نساجی را برده است. فارغ از بحث برنامه‌های تلویزیونی خودمان داوری‌ها را هم آنالیز کرده‌‌ایم از اینکه ما موضع نمی‌گیریم سواستفاده نکنند. پرسپولیس به خاطر اتحاد تیمی و داشتن مربی مثل برانکو موفق است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------