کروز: خجالت می‌کشم حرف‌های پیروانی علیه برانکو را بیان کنم/ به خاطر تکرار بی‌احترامی‌ها آزادی را ترک کردم



اخبار,اخبار ورزشی,کروز

دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران درباره اتفاقات بازی امروز پرسپولیس و پارس جنوبی جم گفت: به دلیل تکرار بی‌احترامی‌ها ورزشگاه را ترک کردم.

به گزارش فارس، اوسیانو کروز ،مربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا وی امروز ورزشگاه را ترک کرده است گفت: بله، این اتفاق افتاد و دلیل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتارهای تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.

 

وی در پاسخ به سوالی که منظور شما از افراد چیست؟ ظاهرا امروز افشین پیروانی صحبت‌هایی در مورد تیم ملی مطرح کرده، افزود: او یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای پیروانی بنده را شگفت زده نمی کند. من حتی خجالت می کشم که صحبتهایی که وی راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت‌هایی که باید بگویم ناخوشایند بود ولی اگر لازم باشد من آن صحبتها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می کنم. این تنها من نبودم که این صحبت‌ها را شنیدم بلکه همه این صحبت‌ها را شنیده اند.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر که او به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار برانکو است صحبتهایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبت‌ها را به طرف سرمربی تیم ملی و همینطور تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می توانند به صحبت‌های وی اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------