فتحی: با جپاروف هنوز به توافق نرسیده‌ایم/ از رحمتی حمایت می کنیم چون الگوست



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با خروج دوبازیکن خارجی استقلال مشکلی برای این باشگاه به وجود نمی آید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه مراسم ترحیم ایرج دانایی فرد درباره جدایی دو بازیکن خارجی آبی پوشان گفت: همه تیم ها بازیکنی که جذب می کنند، داخلی و خارجی هستند. در باشگاه های بزرگ دنیا نیز این اتفاق رخ می دهد و بازیکنان برخی اوقات نمی توانند به تیم خود کمک کنند. با تدبیر باشگاه که از قبل پیش بینی شده بود، توانستیم بی آنکه پرونده ای برای باشگاه به جا گذاشته شود، این موضوع را حل کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از حریف خود پول بیشتری از اسپانسر گرفته است، افزود: از اسپانسر سوال کنید اما تا آنجایی که من می دانم، نه.

 

فتحی در واکنش به صحبت‌هایی که علیه رحمتی مطرح می شود، بیان کرد: رحمتی جزو بزرگان فوتبال ایران و کاپیتان تیم ما است. از رحمتی حمایت می کنیم و همه بازیکنان ملی پوش و جوانان باید از او حمایت کنند زیرا او برای فوتبال ایران الگو است.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ملی پوشی در لیست شفر حضور دارد، گفت: من هنوز لیست آقای شفر را ندیدم.

 

وی در ادامه درباره احتمال جدایی حسینی از استقلال، بیان کرد: من با آقای حسینی صحبت نکردم اما بازیکن باید بداند که برای بازی کردن در زمین باید تلاش کند و هر کسی تلاش کند، با نظر سرمربی به زمین خواهد رفت.

 

فتحی در پایان درباره وضعیت مذاکرات با جپاروف گفت: با سرور جپاروف به توافق نرسیدیم و هر زمان به توافق دست پیدا کنیم، اعلام خواهیم کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------