آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سیدجلال حسینی: برای تیم ملی حاشیه درست نکنید



اخبار,اخبار ورزشی,سیدجلال حسینی

علی ضیا در ویژه برنامه شب یلدای خود میزبان سیدجلال حسینی کاپیتان و شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بود.

به گزارش ورزش سه، یک شب مانده به طولانی‌ترین شب سال، برنامه فرمول یک در ساعتی غیرمعمول با اجرای علی ضیا در شرایطی روی آنتن رفت که دو میهمان ویژه داشت. ضیا که به شدت فوتبال دوست است و هیچگاه علاقه اش به تیم پرسپولیس را پنهان نمی‌کند، برای این ویژه برنامه دو بازیکن تیم پرسپولیس را دعوت کرده بود. بازیکنانی که در دو فصل اخیر زوج خط دفاعی سرخ‌ها را تشکیل داده اند و محبوبیت زیادی هم نزد هواداران دارند؛ سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده.

 

* سیدجلال با برانکو ملی پوش می‌شود؟

حسینی در ابتدا با بیان این که از همه هواداران تیم ملی تشکر می‌کنم، در پاسخ به این سوال ضیا که اگر برانکو مربی تیم ملی شود هم به این تیم برنمی گردی، تصریح کرد: نه، برنمی گردم تصمیم خیلی سختی گرفتم و خیلی روی این موضوع فکر کردم. با همه مشورت کردم و دیگر برنمی گردم. فقط به عنوان یک هوادار کنار تیم ملی خواهم ماند.

 

نظر سید جلال راجع به بازگشت به تیم ملی

وی درباره هجمه‌ها علیه پرسپولیس گفت: خیلی‌ها هجمه وارد کردند، اما ما هدف مهمی داشتیم البته گام آخرمان قهرمانی آسیا بود که کم آوردیم. بچه‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند، اما نشد.

 

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی طارمی به این تیم برمیگردد یا خیر، گفت: مهدی طارمی با تیم الغرافه قرارداد دارد، اما تصمیم نهایی با آقای برانکو است. اکنون فصل نقل و انتقالات است و ما حتما باید بازیکنان خیلی قوی بگیریم، چون بازی‌های آسیایی شروع می‌شود و در لیگ رقیب داریم.

 

حسینی از ذکر نام بازیکنانی که ممکن است به پرسپولیس بپیوندند پرهیز و تصریح کرد: لیست بازیکنان جدید را خود آقای برانکو و مدیرعامل می‌داند و من خبری ندارم.

 

وی همچنین گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و تا وقتی قرارداد داشته باشم کنار تیم خواهم بود، سال اول آقای برانکو مرا نخواست، اما سال بعد مرا خواست و همکاری مان ادامه پیدا کرد.

 

کاپیتان پرسپولیس از سخن گفتن درباره احتمال اختلاف کیروش و برانکو پرهیز کرد و اظهار داشت: تیم ملی شرایط خاص و حساسی دارد و فقط نیاز به حمایت دارد. این بحث‌ها حاشیه‌ای است و بازیکنان تیم ملی را اذیت می‌کند.

 

حسینی در بخش پایانی صحبتهاش اظهار کرد: ما بازیکنان مهمی داشتیم که تغییر کردند، سیستم دفاعی ما کاملا عوض شده است. ما علی بیرانوند را چهار بازی نداشتیم. این مسائل باعث می‌شود من به عنوان کاپیتان تمرکزم را روی کار خودم بگذارم.

 

وی در پایان گفت: می‌دانیم مشکلات زیاد است، اما امیدواریم به مردم در شب یلدا خوش بگذرد.

 

* شجاع: کی روش لیگ را نگاه نمی‌کند!

خلیل زاده صحبت هایش را با مشکلات مالی پرسپولیس آغاز کرد و گفت: مشکلات مالی هست و تیم پرسپولیس مشکلات بیشتری دارد. ما لیگ قهرمانان رفتیم، صدر جدول هستیم، اما کلا ۲۵ درصد از قراردادمان را گرفته ایم و هجمه‌ها علیه ما به حق نیست. امیدوارم نگاه ویژه‌ای به پرسپولیس بشود.

 

وی افزود: ما یک فصل و نیم است بازیکن نگرفته ایم و خیلی سختی کشیده ایم. کل‌های تیم‌های لیگ و تیم‌های رقیب بازیکن گرفته اند و خرج کرده اند. همه دیده اند با چه شرایطی کار کرده ایم و بازیکنانی داشتیم که یک بار هم لیگ آسیا نرفته بودند. امیدوارم که نظرات مردم نسبت به پرسپولیس برنگردد و حمایت شود.

 

این فوتبالیست در خصوص علت پرهیز سیدجلال از بردن نام بازیکنان جدید، توضیح داد: آقا سید کاپیتان تیم است و از جزییات خبر دارد، اما بهتر است اکنون حرفی نزنیم، چون روی هر بازیکنی دست بگذاریم باقی تیم‌ها سراغش می‌روند.

 

خلیل زاده همچنین در پاسخ به این سوال ضیا که آیا خودش هم دوست دارد که مدام در فضای مجازی فحش بخورد، تصریح کرد: بحث کری با فحش خوردن فرق می‌کند. لذت فوتبال به کری خواندن است، اما بعضی‌ها عادت کرده اند در فضای مجازی فحاشی کنند.

 

نظرات جالب سید جلال و شجاع راجع به بازیکنان پرسپولیس

وی در این باره که چرا برخی استوری‌ها را می‌گذاری تا فحش بخوری نیز گفت: منظور من بعضی‌ها نبودند!

 

این بازیکن در پاسخ به سوال ضیا مبنی بر اینکه آقای کیروش با پرسپولیسی‌ها خوب نیست که از آن‌ها برای تیم ملی دعوت نمی‌کند، تاکید کرد: به نظر من خوب نیستند و دلیلش فکر می‌کنم آقای برانکو باشد. امیدوارم این مشکلات حل بشود. بیشتر مردم و ما هم نظرمان همین است که دلیل دعوت نشدنمان به تیم ملی مشکل کیروش با برانکو است. ما بهترین تیم شده ایم و به آسیا رفته ایم و نتیجه‌ها را دیده اند، اما لحظه آخر اسم ما خط می‌خورد.

 

خلیل زاده یادآور شد: همین حالا پدیده در صدر جدول است و کسی از این تیم دعوت نشده یا بازیکنان خوب استقلال دعوت نشده اند. به نظر من بازی‌های لیگ را نگاه نمی‌کنند و اگر نگاه می‌کردند اینطور انتخاب نمی‌کردند.

 

در این برنامه همچنین‌ترین‌های پرسپولیس از جمله خوش سفرترین، بهترین هم اتاقی، بداخلاق ترین، زورگوترین و ماشین بازترین‌ها از نظر حسینی و خلیل زاده مشخص شدند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------