آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رفعتی: در جام جهانی هم داوران اشتباه می‌کنند، آیا عذر‌خواهی می‌کنند؟



اخبار,اخبار ورزشی,داود رفعتی

رئیس دپارتمان داوری گفت:هیچ داوری اجازه عذرخواهی کردن از تیم‌ها را ندارد ضمن آنکه داوران حق مصاحبه در مورد تشکیلات فدراسیون و کمیته داوران را ندارند.

به گزارش فارس، داود رفعتی در خصوص اطلاعیه جدیدی که دپارتمان داوری برای داوران پیرامون اینکه آنها حق ندارند از تیمی عذرخواهی کنند، گفت: به هر حال این تصمیم توسط کمیته داوران گرفته شده و ما معتقدیم در جام جهانی هم اشتباه داوری صورت می‌گیرد و در جام ملت‌ها مطمئنا این اتفاق رخ خواهد داد.

 

وی افزود:‌ اگر داوری در جام جهانی اشتباه کند از تیمی عذرخواهی می‌کند؟ هیچ داوری اجازه عذرخواهی کردن از تیم‌ها را ندارد ضمن آنکه داوران حق مصاحبه در مورد تشکیلات فدراسیون و کمیته داوران را ندارند. همانطور که ممکن است یک بازیکن گل نزند و عذرخواهی نکند.

 

رئیس دپارتمان داوری تاکید کرد:‌داوران در همه جا دچار اشتباه می‌شوند و دیدید که در جام جهانی هم دو اشتباه صورت گرفت و با وجود تماشای VAR صحنه‌ها با وجود بازبینی به نفع ما گرفته نشد. اشتباهات وجود دارد ولی این همه هجمه بر روی داوران اصلا خوب نیست.

 

رفعتی در خصوص اینکه ظاهرا تاج خواستار تجهیزات ویدئویی برای فوتبال ایران شده است،‌گفت: تاج به تازگی این موضوع را رسانه‌ای کرده ولی از سه ماه قبل دستور داده که این موضوع پیگیری شود. معاونت فناوری اطلاعات فدراسیون هم مکاتبات لازم را انجام داد و انشاالله لوازمی که باید خریداری شود را زیر نظر فدراسیون خریداری خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: تجهیزات باید از شرکت آلمانی خریداری شود که چیزی حدود 300 هزار دلار هزینه دارد، البته ما موظف نیستیم فقط از آنها این تجهیزات را بخریم و می‌توانیم از داخل کشور هم تهیه کنیم.

 

رئیس دپارتمان داوری در پایان در خصوص اینکه آیا ورزشگاه آزادی، فولاد‌آرنا و نقش جهان این امکانات را دارند یا خیر، گفت: بله آنها شرایط نصب این امکانات را دارند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------