جباری: داوران به استقلال کم لطفی می کنند



اخبار,اخبار ورزشی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عملکرد داوران در بیشتر مسابقات به استقلال ضربه زده و آنها نسبت به تیم ما کم لطفی می کنند.

«علی جباری» در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به عملکرد استقلال در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال فصل گذشته چند بازیکن خوب خود را از دست داد و طبیعی بود که تیم دچار مشکل شود زیرا جایگزین ها نیاز به هماهنگی دارند.

 

وی افزود: به هرحال با گذر زمان استقلال شکل گرفت و بهتر شد و دلیلش هم همکاری همه جانبه بین مسئولان و کادر فنی تیم بود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقلال به شرایط آرمانی رسیده ولی این به معنای آن نیست که این تیم کامل است و نیاز به تقویت نداشته باشد. خوشبختانه از کادرفنی به طور کامل حمایت می شود و با کمک هواداران بهتر هم خواهیم شد.

 

جباری تصریح کرد: متاسفانه ما همیشه تحت تاثیر برخی مسائل قرار می گیریم. داوران نسبت به استقلال کم لطفی می کنند و اما در کنار این مساله بازیکنان ما نیز فرصت های گلزنی بسیار خوبی را از دست داده اند.

 

وی تاکید کرد: باید بیشتر تلاش کنیم که حتی اگر داوری علیه ما بود هم بتوانیم به گل برسیم. هواداران به تیم اعتماد دارند و باید به بهترین نحو جواب این اعتماد را بدهیم. بزرگان زیادی پیراهن استقلال را به تن کرده اند و باید بازیکنان با تلاش بیشتری بازی کنند و بدانند در چه تیم بزرگی حضور دارند.

 

پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم استقلال بازیکنانی را در فصل نقل و انتقالات جذب می کند. اگرچه اشکالاتی که در خطوط مختلف بود حل شده ولی نیاز به کار بیشتر داریم چون بازی های آسیایی بسیار سختی پیش روی ما است.

 

وی افزود: تعطیلات لیگ به استقلال آسیب زیادی وارد کرد و امیدوارم در نیم فصل دوم لیگ منظم تری را شاهد باشیم. استقلال باید از همان بازی اول قدرتمندانه کار را آغاز کند و بی تردید ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------