اعتراضات داوری به لیگ امید رسید/ نیمه تمام ماندن دیدار امیدهای استقلال و مقاومت



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ امید

با اعتراض شدید بازیکنان امید استقلال به داور، بازی تیم‌شان مقابل مقاومت نیمه‌کاره تمام شد.

به گزارش ایسنا،‌ در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر امیدهای تهران، استقلال و مقاومت به مصاف هم رفتند. در حالی که نیمه دوم این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود مقاومت در حال پیگیری بود و همه برای پایان این دیدار آماده شده بودند، اعتراض شدید بازیکنان استقلال و تماشاگران به قضاوت داور باعث شد تا داور بازی، این دیدار را نیمه‌کاره بگذارد و زمین بازی را ترک کند.

 

اعتراض بازیکنان استقلال از اعلام پنالتی به سود مقاومت آغاز شد. در حالی که بازیکنان استقلال توانسته بودند گل دوم و تساوی را به ثمر برسانند، داور یک دقیقه بعد، یک پنالتی به سود مقاومت تهران گرفت که بازیکنان استقلال به آن معترض بودند. پس از آن که اعتراضات فروکش کرد، بازیکن مقاومت پشت این ضربه پنالتی ایستاد ولی ضربه‌اش توسط دروازه‌بان استقلال مهار شد با این حالی بازیکنان مقاومت با استفاده از توپ برگشتی، گل سوم تیم‌شان را به ثمر رساندند. بازیکنان استقلال در این صحنه اعتقاد داشتند که بازیکن مقاومت در شرایطی که مرتکب خطا شده، موفق به باز کردن دروازه استقلال شده است به همین دلیل به سمت داور و کمکش رفتند تا به این صحنه اعتراض کنند.

 

اعتراض بازیکنان استقلال به داوری باعث شد چند دقیقه بازی متوقف شود اما این غائله هم بالاخره ختم به خیر شد تا بازی دوباره از سر گرفته شود. در ادامه و در حالی که استقلال در تلاش بود تا بازی را دوباره به تساوی بکشد، مقاومت گل چهارم را به ثمر رساند تا استقلالی‌ها از قبل عصبی‌تر شوند. با عصبی‌ شدن بازیکنان امید استقلال، تنش در داخل زمین بالا گرفت و بازیکنان با خشونت بازی کردند تا این که در نهایت روی یک صحنه اعتراض و فحاشی چند بازیکن استقلال و تماشاگران حاضر در ورزشگاه باعث شود که داور این دیدار، بازی را نیمه کاره تمام کند.

 

باید دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاقات این دیدار چه خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------