چشمی: اگر قهرمانی در آسیا راحت بود، در ادوار گذشته قهرمان می‌شدیم



اخبار,اخبار ورزشی,روزبه چشمی

هافبک تیم‌ملی معتقد است کسب قهرمانی در آسیا کار راحتی نیست اما تیم ملی ایران پتانسیل لازم برای تحقق این هدف را دارد.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی در کمپ اسپایر قطر، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. بازی خوبی را مقابل فلسطین برگزار کردیم. بازی دوستانه با قطر می‌تواند ما را به اوج امادگی برساند.

 

او درباره خواسته کی‌روش برای بالا رفتن پرچم صلح بین همه اهالی فوتبال ایران گفت: نتیجه گرفتن تیم ملی به نفع همه است. فکر می‌کنم فقط در کشور ما چنین اتفاقی می‌افتد که عده‌ای درباره نتیجه نگرفتن تیم ملی صحبت کنند. فکر کنم از این حیث تنها کشور جهان باشیم. ما نزدیک بازی‌ها هستیم. امیدوارم همه ما را دعا کنند چون اگر موفق شویم به نفع روزش کشورمان است.

 

مدافع – هافبک تیم ملی ایران ادامه داد: امیدوارم با برگزاری تمرینات، نتیجه خوبی را در جام ملت های آسیا به دست بیاوریم.

 

چشمی درباره کمبودها و مشکلات تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: بالاخره کمبودهایی وجود داشته اما این مسئال ار کنار گذاشتیم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا به دست بیاوریم.

 

چشمی در واکنش به اینکه به با توجه به عمکلرد تیم ملی در جام جهانی، عده‌ای معتقدند ایران باید حتما قهرمان آسیا شود، تاکید کرد: قطعا ما توانایی قهرمانی در آسیا را داریم اما این کار راحت نیست. اگر این کار راحت بود که در این چند سال قهرمان می‌شویم. شرایط جام ملت‌های اسیا متفاوت است. همه حساب ویژه‌ای روی ما باز کردند اما کار راحتی نداریم.

 

هافبک دفاعی تیم ملی ایران درباره پست جدیدش در این تیم و بازگشت به مرکز زمین در غیبت سعید عزت اللهی یادآور شد: نظر سرمربی این است که در این پست به تیم ملی کمک کنم. ان‌شاء‌الله که به تیم ملی کمک می‌کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------