آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش باشگاه ذوب آهن درمورد جذب منشا



اخبار,اخبار ورزشی,منشا

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به معاوضه محمدرضا حسینی بازیکن این تیم با مهاجم پرسپولیس واکنش نشان داد.

پس از اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قصد حفظ گادوین منشا مهاجم نیجریه ای خود را ندارد، صحبت حضور این بازیکن در ذوب آهن مطرح شد.

 

حتی گفته شد که باشگاه پرسپولیس برای فروش مهاجم خود به این تیم اصفهانی خواهان معاوضه وی با محمدرضا حسینی هافبک چپ ذوبی ها شد.

 

سعید آذری امروز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این مساله گفت: من این موضوع را از رسانه ها شنیدم. فعلا هیچ چیز قطعی نیست و از هفته آینده برای جذب بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

 

وی در مورد جذب خلعتبری هم افزود: همه این اسامی که مطرح می شود گمانه زنی است و ما هم این اسامی را از رسانه ها می شنویم.

 

وی اضافه کرد: از هفته آینده کارمان را شروع خواهیم کرد. نقطه نظرات علیرضا منصوریان را هم در این مساله لحاظ می کنیم و پس از بررسی در مورد شرایط تیم به جذب بازیکنان جدید اقدام می کنیم. بلافاصله پس از اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، کارمان را برای بازیکنان مد نظر آغاز خواهیم کرد.

 

تیم فوتبال ذوب آهن لیگ هجدهم را با هدایت امید نمازی آغاز کرد اما این تیم بر خلاف چند سال اخیر نتوانست با این مربی نتایج خوبی بگیرد و در اواخر نیم فصل اول این مربی به خاطر نتایج ضعیف جای خود را به علیرضا منصوریان در را کادر فنی تیم ذوب آهن داد.

 

این تیم اصفهانی در حال حاضر با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و تنها تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت بالاتر از این تیم اصفهانی قرار دارد.

 

ذوب آهن در صورتی که بتواند بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت پشت سر بگذارد یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت ها خواهد بود. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------