پیروزی ایران مقابل قطر با گلزنی طارمی و آزمون/ دیدار عربستان و کره‌جنوبی برنده نداشت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای دوستانه

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر با برتری ایران خاتمه یافت.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در روزهای پایانی اردوی خود در کشور قطر از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف تیم ملی این کشور رفت. دیداری که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

 

گل‌های ایران را مهدی طارمی (17) و سردار آزمون (46) به ثمر رساندند و تک گل قطر را حسن الهیدوس (42 - پنالتی) وارد دروازه ایران کرد. پدرو میگوئل از تیم قطر در دقیقه 50 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر با ترکیب علیرضا بیرانوند، وریا غفوری (رامین رضاییان - 67)، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی (پژمان منتظری - 81)، سیدمجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری (مسعود شجاعی - 67)، سامان قدوس (روزبه چشمی- 67)، مهدی طارمی (مهدی ترابی - 67) و سردار آزمون (اشکان دژاگه - 67) در زمین حاضر شد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته هم دیدار دوستانه‌ای مقابل فلسطین برگزار کرد که به تساوی یک - یک رسید. ملی‌پوشان تا روز چهارشنبه در دوحه تمرینات خود را ادامه می‌دهند و سپس با پرواز چارتر به کیش و بعد از آن به امارات سفر می‌کنند.

 

ژاوی تماشاگر ویژه بازی ایران و قطر

اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای دوستانه

ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر را که از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در حال برگزاری است، از نزدیک تماشا می‌کند.

 

ژاوی پیش‌بینی کرده است که تیم ملی فوتبال قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود.

 

دیدار عربستان و کره‌جنوبی برنده نداشت/ پیروزی پرگل حریف ایران

در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، عربستان و کره‌جنوبی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

 

در دیگر دیدار دوستانه ویتنام همگروه ایران در جام ملت‌ها رودرروی فیلیپین قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد.

 

ویتنام در گروه چهارم با تیم ملی فوتبال کشورمان همگروه است. شاگردان کی‌روش در اولین دیدار با یمن و در بازی دوم خود مقابل ویتنام صف آرایی می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------