آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فرهاد مجیدی و یک مربی آلمانی به کادر فنی استقلال اضافه شدند



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی و شفر

بر اساس اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی به کادر فنی آبی پوشان اضافه شد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: همان طور که از ابتدا هم خدمت هواداران عزیز گفته بودم، همواره بهترین و بیشترین تلاش را برای کمک به استقلال و موفقیت هرچه بیشتر این تیم انجام می دهیم. باتوجه به درخواست آقای شفر و به منظور تقویت هر چه بیشتر تیم، فرهاد مجیدی به جمع کادر فنی استقلال اضافه شد و در اردوی تیم در قطر هم شرکت خواهد کرد. ایشان یک استقلالی تمام عیار، محبوب هواداران و دارای مدرک مربیگری A یوفاست و به خانه خود بازگشته است.

 

وی افزود: با هماهنگی سرمربی، برنامه های خود را برای حضور هرچه قوی تر استقلال در مسابقات پیش رو، انجام می دهیم.

 

شفر: از حضور فرهاد خوشحالم/ او می‌خواهد یاد بگیرد

وینفرد شفر، سرمربی استقلال با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم، به سایت رسمی باشگاه گفت: من با فرهاد در الاهلی امارات کار کردم، او به عنوان یک مهاجم جوان به تیم ما آمد و توانستیم قهرمان لیگ شویم. این قهرمانی، غافلگیری بزرگی بود زیرا حدود ۲۵ سال بود که الاهلی قهرمان نشده بود.

 

وی افزود: من با دو بازیکن بزرگ ایرانی در امارات کار کرده‌ام، یعنی علی کریمی و فرهاد مجیدی و از آن زمان با فرهاد در ارتباطم. با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت کرده‌ام، می‌دانم که او می‌خواهد یاد بگیرد و رویاهای بزرگی برای مربیگری دارد و مدرک مربیگری خود را هم از انگلستان دریافت کرده است. در جلساتی که داشتیم، گفت می‌خواهد برای کمک و حمایت به استقلال بیاید و من از این بابت خوشحالم و فرهاد، حمایت من را دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند. من هم به او کمک می‌کنم.

 

هم‌وطن شفر به استقلال پیوست

"مارتین فولکر" که سال‌ها سابقه بازیگری در فوتبال آلمان را داشته، دارای مدرک A یوفاست و تجربه چندین سال مربیگری را نیز در تیم‌های مختلف دارد به کادر فنی اضافه می‌شود.

 

فتحی با تایید این خبر گفت: این مربی ضمن کمک به تیم بزرگسالان، با تیم‌های پایه باشگاه نیز در ارتباط و همکاری خواهد بود تا تیم‌های پایه نیز از متد علمی اروپایی بهره ببرند.

 

فولکر به همراه فرهاد مجیدی در اردوی استقلال در کشور قطر حضور پیدا می‌کنند تا کار خود را آغاز کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------