پیروانی: فتاحی در کار کمیته انضباطی دخالت کرده است/ فقط کمیته انضباطی حق اظهار نظر درباره تخلفات را دارد



اخبار,اخبار ورزشی,پیروانی

مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات مسوول برگزاری بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی در واکنش به صحبت‌های مسوول برگزاری بازی‌های لیگ برتر که گفته بود «نباید برای تغییر زمان بازی‌ها از برانکو و پیروانی اجازه بگیریم» گفت: آقای فتاحی؛ دوست عزیز؛ من هیچ گاه درباره برنامه بازی‌ها صحبت نکردم. جالب است که شما مدعی شده‌اید که گفته‌اید چوب خط پرسپولیس پر شده و این در حالی است که من نمی‌دانستم شما چنین حرفی زده‌اید و اسمی هم از شما نیاورده بودم اما خود شما گفتید که این حرف‌ها را زده‌اید و اقرار به گفتن این حرف کرده‌اید.

 

او ادامه داد: شما گفته‌اید که باید به وظایف خودمان عمل کنیم و من هم می‌گویم که وظیفه شما برگزاری بازی‌های لیگ برتر است اما شما با این صحبت‌ها درباره پر شدن چوب خط هواداران پرسپولیس، عملا در کار کمیته انضباطی دخالت کرده‌اید. ما هم به این موضوع واقف هستیم که هر کسی باید در حیطه وظایف خودش کار و عمل کند. البته این را هم باید بگویم که اگر باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن حرفی هم درباره تغییر زمان بازی نفت آبادان - استقلال در جام حذفی زده‌اند و اعتراضی کرده‌اند صددرصد محق بوده و حرف حق را مطرح کرده‌اند.

 

مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در هفته‌هایی که گذشت ما ۴ روز یکبار بازی می‌کردیم و این موضوع فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. از طرفی برای سازمان لیگ احتمالا مهم نیست که بازی‌ها پنج‌شنبه یا جمعه برگزار شود و به نظر می‌رسد شما با این صحبت‌ها به دنبال پاسخگویی درباره تغییر زمان این بازی بوده‌اید. این را هم اضافه کنم که اگر خطا یا خلافی هم انجام شده باشد شما و بقیه ارکان فدراسیون فوتبال به جز کمیته انضباطی حق اظهار نظر درباره آن را ندارید.

 

پیروانی درباره این که فتاحی گفته که من وظیفه دارم رای را به باشگاه‌ها ابلاغ کنم اظهار کرد: شما امروز مصاحبه‌ای انجام داده و مدعی شده‌اید که رای را ابلاغ می‌کنید. برادر عزیز من! حرف من چیز دیگری است. ما روز گذشته که دوشنبه بود به کمیته انضباطی رفتیم و شما در نهایت دیشب یا امروز می‌توانستید این رای را ابلاغ کنید اما چرا ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح شنبه در گفت‌وگو با رادیو حرف از محرومیت پرسپولیس زدید؟! موضوع مورد بحث من با حرف‌های شما تفاوت دارد. شما می‌گویید وظیفه ابلاغ رای دارید اما چرا صبح روز بعد از بازی که نه جلسه‌ای برگزار شده و نه حکمی صادر شده بود از محرومیت ما حرف زدید؟! شما صبح شنبه چه رای‌ای داشتید که به ما ابلاغ کردید؟!

 

وی در خصوص این که مسوول برگزاری بازی‌های لیگ برتر عنوان کرده برای بازی با نفت آبادان در جام حذفی با محمود خوردبین هماهنگ کردیم و آن زمان پیروانی در پرسپولیس نبود هم گفت: حرف من چیز دیگری است. من اصلا بحثی درباره بودن خودم یا نبودنم مطرح نکردم. حرف من فوتبالی است و اهالی فوتبال حرف من را خیلی خوب متوجه می‌شوند. کجای دنیا ساعت ۱۱ روز بازی، حکم به انجام دیدار در ۳ ساعت بعد می‌دهند؟! بازیکنان ما مبهوت و دو هوایی بودند و نمی‌دانستند بازی انجام می‌شود یا نه. حتی دیدید که هواداران ما هم نمی‌دانستند که بازی برگزار می‌شود و استقبال کمی از این بازی شد. من ایرادات کار را می‌گوییم و همه حرف‌های من فوتبالی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------