دعوت ایران به جام جهانی کشتی آزاد/ فدراسیون از اتحادیه جهانی توضیح خواست



اخبار,اخبار ورزشی

به دنبال دعوت تیم ملی کشتی آزاد ایران به جام جهانی ۲۰۱۹، فدراسیون کشتی در نامه ای به اتحادیه جهانی خواستار توضیح آنها درباره این دعوتنامه شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این شهر مشهد به عنوان میزبان جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ معرفی شده بود و حتی نماینده اتحادیه جهانی نیز از امکانات این شهر بازدید کرده بود، چند روز پیش و در جریان جلسه کمیسیون فنی این اتحادیه، میزبانی این رقابت‌ها از ایران گرفته شد و روسیه به عنوان جانشین ایران معرفی شد.

 

مسئولان فدراسیون کشتی ایران نیز عنوان کردند از آنجا که طبق تصمیم جدید اتحادیه جهانی فقط پنج تیم برتر رقابت‌های جهانی حق شرکت در این رقابت‌ها را داشتند و ایران نمی‌توانست در این رقابت‌ها حاضر شود، اعتراضی به گرفتن میزبانی از ایران و دادن آن به روسیه نکردیم.

 

حال اتحادیه جهانی کشتی پس از گرفتن میزبانی از ایران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی از ایران برای حضور در جام جهانی روسیه دعوت کرده است!

 

حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دعوت از ایران اظهار کرد: اتحادیه جهانی کشتی از تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی دعوت کرده اما ما در نامه‌ای به اتحادیه جهانی خواستار توضیح آنها شدیم که چرا در جریان جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی عنوان کردند فقط پنج تیم برتر رقابت‌های جهانی می‌توانند در این رقابت‌ها حاضر شوند و به خاطر اینک ه ایران با این تصمیم نمی‌توانست در جام جهانی حاضر شود، برای گرفتن میزبانی این رقابت‌ها پیگیری نکردیم و میزبانی به روسیه داده شد اما حالا از ایران برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است!

 

سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا ایران این دعوت را قبول می‌کند یا خیر، گفت: در صحبتی که با سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشتم بنا شد هر زمان که اتحادیه جهانی توضیحات خود را در پاسخ به نامه ایران اعلام کرد، درباره آن تصمیم‌گیری کنیم و فعلا چیزی مشخص نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------