کی روش: فشاری روی ایران نیست چون ژاپن، کره و استرالیا مدعی قهرمانی هستند



اخبار,اخبار ورزشی,کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فشاری روی ایران نیست چون ژاپن، کره و استرالیا مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی در امارات در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم ایران اظهار داشت: به بازی اول نزدیک می‌شویم و هیجان شروع مسابقات را حس می‌کنیم. 

 

نمی‌توانیم وارد حاشیه شویم، فکرمان روی بازی با یمن است

وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به حاشیه‌ها بپردازیم، تمام تمرکز ما باید روی بازی با یمن باشد، کارمان را ادامه می‌دهیم با اعتماد به نفس و اطمینان خاطری که باید گسترش دهیم و آرامش کامل داشته باشیم.

 

ترجیح می‌دهم در مورد محتویات جلسه با تاج حرفی نزنم

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه با مهدی تاج گفت: ترجیح می‌دهم صحبتی در این زمینه نداشته باشم، اطلاعیه‌ای منتشر شده است که بهتر است من در موردش صحبت نکنم. مطمئنا به جناب تاج ریاست فدراسیون خوشامد می‌گوییم اما بهتر است من درباره محتویات جلسه حرفی نزنم.

 

جهانبخش حرکت رو به جلویی دارد

کی‌روش در مورد وضعیت جهانبخش گفت: او رو به جلو کارش را پیش می‌رود و امیدهای مثبت و خوبی در موردش داریم.

 

قرار بود زمین اختصاصی در اختیار تیم ملی باشد، حالا همه هستند

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه تیم‌های مختلفی در کنار تیم ملی در حال تمرین هستند گفت: ما با این شرایط مواجه هستیم. همین شرایط از ابتدا بوده است البته اینگونه توافق شده بود که مسئولان برگزاری این زمین را به طور اختصاصی به تمرین تیم ملی بدهند. اما اکنون می‌بینیم ژاپن هم در اینجا تمرین می‌کند،‌حتی رختکن هم به طور اختصاصی برای ما نیست و باید با تیم‌های دیگر از آن استفاده کنیم، عمان هم در اینجا تمرین می‌کند. این سؤال را باید مسئولان در موردش صحبت کنند. ما کارمان را انجام می‌دهیم بدون اینکه بگذاریم این مسائل حواس‌مان را پرت کند. اینها نشاندهنده مسائل حرفه‌ای است. ما نباید حواس‌مان به این مسائل پرت شود. باید به وظایف‌مان اشراف داشته باشیم.

 

در مورد میزبانی امارات رسانه ها قضاوت کنند

سرمربی تیم ملی در مورد نحوه میزبانی امارات اظهار داشت: نتیجه‌گیری در مورد این مسائل را بر عهده شما  می‌گذاریم، بگذارید تمرکز من روی کارهای فنی باشد. تنها می‌توانم این مسئله را بگویم که ما به وظایف و تعهدات‌مان پایبند بودیم نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. از من در موردش نپرسید.

 

خنده کی‌روش به احتمال قهرمانی ایران یا ژاپن

کی‌روش در مورد اینکه ژاپن وایران شانس‌های اول قهرمانی هستند، فقط خندید و پاسخی به این سؤال نداد.

 

فشار روی تیم ما نیست، چون ژاپن، استرالیا و کره مدعی قهرمانی هستند

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه شما فشاری روی  تیم خود برای کسب عنوان قهرمانی احساس می‌کنید یا نه، گفت: به هیچ عنوان. زیرا مدعی اصلی قهرمانی کشورهایی نظیر ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند. و ما تمرکزمان روی اولین بازی با یمن است.

 

تیم هایی مدعی قهرمانی هستند که بازیکن و آماده‌سازی خوبی داشته باشند

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه اما تیم ایران در رده‌بندی آسیا اول است و باید قهرمان شود، گفت: تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند که هم بازیکن خوب و هم آماده سازی خوب داشته باشند، ما بازیکنان خوبی داریم.

 

در روند آماده سازی مشکلاتی داشتیم

کی‌روش در مورد روند آماده سازی این تیم اظهار داشت: روند آماده سازی تیم ایران خوب است اما مشکلاتی هم داشتیم و شما (خطاب به یک رسانه خارجی) اجازه دادید صحبت‌هایی مطرح شود ولی متاسفانه ما هم مشکلاتی داشتیم. مهرداد مسعودی با صحبت‌هایی که کرد به آماده سازی ما ضربه زد و باعث شد مشکلات ما دو چندان شود.از آقای مهرداد مسعودی در این مورد بپرسید.

 

حضورم در کلمبیا را از مسعودی بپرسید

وی در مورد اینکه بحث حضور شما در تیم کلمبیا به کجا رسید، گفت: این را هم از مهرداد مسعودی بپرسید من اطلاعی ندارم. این مشکل من نیست،‌مشکل مهرداد مسعودی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------