سرمربی استرالیا: هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است/ سرمربی اردن: خوشحالم که توانستیم تیم خیلی خوبی را شکست دهیم



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی استرالیا ضمن تامجید از بازی اردن امیدوار است تیمش در بازیهای باقی مانده جبران مافات کند.

به گزارش ایسنا به نقل از السوم، تیم ملی فوتبال استرالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۱۹ برابر اردن با یک گل شکست خورد. 

 

گراهام آرنولد سرمربی استرالیا بعد از شکست در این مسابقه گفت: انتظار چنین بازی و نتیجه‌ای را نداشتم. اردن فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست به برد برسد. آنها بازی را برای تیم ما سخت کردند. گلی که خوردیم غافلگیرکننده بود و بعد از آن درصد زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود ولی نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم ولی موفق نبودیم. البته هنوز دو دیدار دیگر باقی مانده و باید بتوانیم ۶ امتیاز باقی مانده را در این گروه به دست بیاوریم و به مرحله بعد برسیم.

 

سرمربی اردن: خوشحالم که توانستیم تیم خیلی خوبی را شکست دهیم

اخبار,اخبار ورزشی

ویتال بورکلمانس سرمربی بلژیکی تیم اردن بعد از برتری برابر استرالیا گفت: برابر تیم خوبی توانستیم برنده باشیم و بازیکنانم به خوبی در زمین تلاش کردند و برای خوشحالی مردم کشورشان جنگیدند. از عملکردی که آنها در این دیدار داشتند خوشحالم. ما در طول ۹۰ دقیقه فوتبال خوب و بابرنامه‌ای برابر یک تیم بزرگ انجام دادیم. خوشحالم که توانستیم تیم خیلی خوبی را شکست دهیم و برنده باشیم.

 

او در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به درخشش عامر شفیع دروازه‌بان باتجربه تیمش گفت: ما سه دروازه‌بان شاخص داریم ولی شفیع بهترین دروازه‌بان ماست.

 

در دیگر دیدار این گروه دو تیم فلسطین و سوریه برابر هم به میدان خواهند رفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------