آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سرمربی هند: هیجان‌زده نمی‌شویم/ سرمربی تایلند: روز بد ما بود



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی هند

سرمربی تیم ملی فوتبال هند اعلام کرد تیمش با وجود پیروزی پرگل برابر تایلند هیجان‌زده نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال هند امروز (یکشنبه) در دومین بازی گروه A جام ملت‌های آسیا 2019 با نتیجه 4 بر یک از سد تایلند گذشت. در بازی نخست این گروه روز گذشته تیم‌های ملی امارات و بحرین به تساوی یک - یک بسنده کردند.

 

استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند پس از پیروزی پرگل تیمش برابر تایلند گفت: از عملکرد تیمم خیلی خوشحالم و بازیکنانم تلاش زیادی کردند. خوشحالم که پس از سال‌ها به چنین پیروزی در جام ملت‌های آسیا دست یافتیم. بازی با تایلند در اختیار هند بود و در نیمه‌دوم با برخی اصلاحات از جمله از دست ندادن توپ به گل‌های بیشتری رسیدیم.

 

وی افزود: تلاش می‌کنیم در هر بازی به پیروزی برسیم و نمی‌خواهیم هیجان‌زده باشیم. برای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به 2 امتیاز دیگر نیاز داریم و ما برای این هدف در امارات هستیم.

 

میلووان رایواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی فوتبال تایلند نیز اظهار داشت: نیمه‌ اول بازی بدی ارائه ندادیم اما از آغاز نیمه‌ دوم هند بر میدان مسلط شد. آنها هر لحظه هجومی‌تر شدند. تایلند برای کسب نتایج بهتر باید قدرتمندتر بازی کند. هند نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و آنها امروز برابر ما عالی بازی کردند. باید با یادگیری نکته‌های نیمه‌ دوم بازی با هند در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شویم.

 

سرمربی تایلندی‌ها ادامه داد: امروز روز بد ما بود و آن بازی که می‌خواستیم انجام ندادیم. تایلند برای حفظ شانس صعود 2 بازی دیگر پیش‌رو دارد  و باید از اشتباهات بازی برابر هند درس بگیریم. مثبت‌اندیش هستم و اطمینان دارم می‌توانیم با کسب امتیازهای لازم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------