سرمربی یمن: در 15 دقیقه بهم ریختیم/ ایران خیلی خوب بود



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی یمن

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن گفت: ایران خوب بازی کرد و ما را شکست داد.

به گزارش فارس، جان کوچیان سرمربی تیم ملی فوتبال یمن بعد از شکست سنگین مقابل ایران در نشست خبری اظهار داشت: وقتی گل اول را دریافت کردیم به مشکل برخوردیم ولی قبل از آن وقتی که بازی صفر صفر بود موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم.

 

ایران با قدرت فیزیکی بازیکنانش یمن را شکست داد

وی ادامه داد: در ادامه راه تیم ملی فوتبال ایران بازی خوبی انجام داد و موفق شد تا با استفاده از قدرت فیزیکی و بالای بازیکنانش به موفقیت برسد.

 

اعتراف می‌کنم که ایران خیلی خوب بود

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن تاکید کرد: ما می توانستیم بعد از گل اول خیلی راحت سیستم بازی را تغییر بدهیم اما این کار را نکردیم. ما نیرویی نداشتیم که بخواهیم به راحتی تغییر سیستم بدهیم و باید اعتراف کنم تیم ملی فوتبال ایران خیلی خوب بازی کرد.

 

مقابل ویتنام و عراق باید اشتباهات‌مان را کم کنیم

کوچیان در خصوص اینکه تیمش مقابل ایران 5 گل خورد و آیا برای بازی بعد تغییر سیستم می داد یا خیر گفت: ما خوب بازی نکردیم و باید خیلی بهتر از این بازی می کردیم. اشتباهات ما باید به حداقل برسد و قطعا شرایط خودمان را در بازی های بعدی مقابل عراق و ویتنام بهبود ببخشیم. 

 

در 15 دقیقه ضربه محکمی از ایران خوردیم

وی ادامه داد: تیم ملی ایران شرایط خیلی خوبی در بازی امشب داشت و می توانست با استفاده از قدرت بالای دفاعی اش خوب بازی کند. ما در عرض 10 الی 15 دقیقه ضربه خوردیم و تیم ما به هم ریخت. برای یمن و تیم ما بد بود ولی نباید فراموش کنیم بازی سختی را برگزار کردیم.

 

می‌دانیم که مشکل یمن کجاست

کوچیان ادامه داد: می دانیم مشکل تیم‌مان کجاست و باید این مشکلات را برطرف کنیم. بازیکنان ایران شرایط فیزیکی مناسبی دارند که در حد استاندارد است و این موضوع خیلی به این تیم کمک کرد.

 

لیگ ایران پویاست و یمن لیگی ندارد

وی در ادامه افزود: بازیکنان ایران در لیگ حرفه ای ایران هستند و برخی از آنها هم در قطر بازی می کنند و به همین دلیل شرایط خوبی از نظر بدنی دارند ولی ما لیگ پویایی نداشتیم و تیم را در عرض 2 ماه به اینجا رساندیم. تیم ما در 30 دقیقه ابتدایی خوب بود ولی به خاطر مشکل بدنی در ادامه راه به مشکل خورد.

 

ما زمان بسیار کوتاهی برای آماده‌سازی داشتیم

سرمربی تیم ملی یمن تصریح کرد: ما زمان خیلی کوتاهی برای آماده سازی داشتیم چون لیگ پویایی نداریم و برای بهتر شدن شرایط نیاز به یک زمان طولانی داریم. من معتقدم می توانیم بهتر از این بازی کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------