توضیح مهدی طارمی درباره شادی گل جنجالی



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی طارمی

ستاره ایران برابر یمن می‌گوید خوشحالی گل جنجالی او به یاد هافبک مصدوم تیم ملی بوده است.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی پس از برتری ایران مقابل یمن در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود؛ همین که توانستیم در نخستین مسابقه برنده شویم، اتفاق مثبتی افتاد؛ همیشه شروع کار در تورنمنت‌ها دشوار است ولی موفق شدیم برنده شویم.

 

او درباره خوشحالی بعد از گل که عدد ۶ را با انگشتان دست خود نشان داد، عنوان کرد: آن حرکت را به یاد سعید عزت‌اللهی انجام دادم و گفته بودم اگر گل بزنم، آن را تقدیم تو می‌کنم؛ درست است که عزت‌اللهی همراه ما نیست ولی در قلب ما جای دارد.

 

مهاجم تیم ملی ایران درباره سبک بازی هجومی ایران و تفاوتی که نسبت به جام جهانی دارد، گفت: هر مسابقه سبک خاص خود را دارد؛ قرار نیست اگر در جام جهانی دفاعی بازی کردیم، در جام ملت‌ها هم همانطور کار کنیم؛ آنالیزهایی برای هر تیم و مسابقه داریم؛ نمی‌توانیم که مقابل اسپانیا از دقیقه یک نمایش هجومی داشته باشیم؛ اینکه از ابتدای مسابقه حمله کنیم یا ضد حمله بزنیم، به تاکتیک‌های آقای کی‌روش مرتبط است.

 

طارمی اضافه کرد: تمام تمرکز ما روی بازی با یمن بود که به برتری برسیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد؛ مسابقه آینده ما برابر ویتنام است و از حالا فقط به این دیدار فکر می‌کنیم تا برنده شویم؛ هیچ دیداری در جام ملت‌ها ساده نیست و دیدید که اردن برابر استرالیا به برد رسید و امارات در افتتاحیه متوقف شد.

 

او یادآور شد: همیشه تورنمنت‌ها سخت است و مشخص نیست تیم‌ها چه کاری انجام می‌دهند و چه نتیجه‌ای می‌گیرند؛ در جام جهانی هم دیدید که ما می‌توانستیم مقابل پرتغال برنده باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------