کفاشیان: لیگ برتر در هفته جاری تعطیل نیست/ تدارک 7 بازی مناسب برای آماده‌سازی تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی,کفاشیان و کی روش

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعطیلی لیگ برتر در هفته جاری شایعه است و ما قصد نداریم به دلیل برخی ناآرامی‌ها مسابقاتی را تعطیل کنیم.

علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر در موعد مقرر برگزار خواهد شد و هیچگونه اختلال و تاخیری از برگزاری آنها رخ نمی‌دهد. 

 

وی در مورد تدارک فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی گفت: تا آغاز جام جهانی تیم ملی 6 تا 7 بازی مناسب با تیم‌های قدرتمند دنیا خواهد داشت که در این زمینه ما در حال رایزنی و تدارکی مناسب برای تیم ملی هستیم. 

 

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برخی از این بازی‌های تدارکاتی قطعی شده و تعدادی نیز با رایزنی‌های انجام شده در حال قطعی شدن است خاطرنشان کرد: قصد داریم تا تیم ملی را با آمادگی کامل راهی جام جهانی روسیه کنیم تا نتایج قابل قبولی را در این رقابت‌ها شاهد باشیم. 

 

کفاشیان در مورد حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بیان کرد: اصلا چنین رفتارهایی در شأن هواداران و ورزشکاران ما نیست و قطعا کمیته انضباطی تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد تا چنین اتفاقات ناگواری تکرار نشود. 

 

وی با بیان اینکه ما با هرگونه درگیری و دعوای تماشاگران و هواداران تیم‌های فوتبال به ویژه دعوای تماشاگران سرخابی‌ها مخالفیم اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با تدبیری مناسب سعی کردیم تا بین هواداران تیم‌ها آشتی برقرار کرده و جلوی برخی دعواها و نزاع‌های احتمالی را نیز بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------