آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

شکست بارسلونا برابر لوانته در غاب مسی و سوارز



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بارسلونا و لوانته

تیم فوتبال لوانته در آخرین دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به «کوپا دل ری» بارسلونا را در غیاب اکثر بازیکنان اصلی خود شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پنجشنبه آغاز شد و در مهمترین دیدارهای برگزار شده، رئال مادرید با نتیجه سه بر صفر لگانس را مغلوب کرد و خیرونا نیز با نتیجه تساوی یک بر یک اتلتیکو مادرید را متوقف کرد.

 

بامداد جمعه و در جریان دومین روز مسابقات این مرحله و در حساس ترین بازی تیم لوانته در ورزشگاه «سیوداد والنسیا» بارسلونای همیشه مدعی را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

 

«اریک کاباکو» در دقیقه 3 و «بورخا مایورال» در دقیقه 17 برای تیم لوانته در این دیدار گلزنی کرده و برتری تیم خود مقابل تیم قدرتمند بارسلونا را رقم زدند.

 

این درحالی است که «فیلیپه کوتینیو» نیز در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی برای تیم بارسلونا گلزنی و کار دشوار این تیم در دیدار برگشت را آسان تر کرد.

 

دیدار برگشت این دو تیم بیست و هشتم دی ماه درورزشگاه «نیوکمپ» برگزار خواهد شد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------