برانکو: گناه پرسپولیس داشتن ۸۰هزار تماشاگر است/ فقط بلدند ما را جریمه کنند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

حکم محرومیت پرسپولیس باعث عصبانیت برانکو هم شده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مرد کروات در این رابطه حرف‌هایی دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

فکرش را می‌کردید تماشاگران شما را محروم کنند؟

اصلاً نمی‌دانم چرا تماشاگران ما را محروم کردند. مگر ترقه پرت کردند یا بنر به استادیوم بردند؟ این چه حکمی بود که صادر شد؟ گناه پرسپولیس این است که ۸۰ هزار تماشاگر دارد؟ چرا سرور جپاروف محروم نشد؟

 

منظورتان چیست؟

در گذشته رضا نورمحمدی مدافع ما را بی‌دلیل و ناعادلانه محروم کردند در حالی که در بازی با استقلال خوزستان سرور جپاروف حرکت خشنی انجام داد و هیچ برخوردی هم صورت نپذیرفت. تصاویر اقدام جپاروف همه جا پخش شد اما هیچ حکمی صادر نشد. چرا شما خبرنگاران این سؤالات را نمی‌پرسید؟

 

کسی جوابگو نیست که!

ایگور پانادیچ را بی‌دلیل محروم کردند و فقط بلدند پرسپولیس را جریمه یا محروم کنند. این حکم جدید هم علیه پرسپولیس عادلانه نیست.

 

افشین پیروانی هم به ما گفت به فدراسیون اعتراض می‌کند.

بله، افشین پیروانی کنار ماست و این مسائل را دنبال و پی‌گیری می‌کند اما در مجموع معتقدم تصمیماتی که گرفته می‌شود به سود پرسپولیس نیست.

 

بیشتر توضیح می‌دهید؟

شما بروید ۲ سال گذشته را مرور کنید آن‌گاه متوجه می‌شوید. داوری‌ها بیشتر به ضرر پرسپولیس بوده است. ما سال گذشته روی اشتباه داوری از جام‌حذفی حذف شدیم. معمولاً هم داوری‌های لیگ برتر به ضرر ماست و این را همه تأیید می‌کنند.

 

وضعیت مهدی طارمی چه شد؟ می‌ماند یا می‌رود؟

من به او گفتم باشگاه پیشنهاد تمدید دو ساله داده است اما مهدی طارمی نمی‌خواهد تمدید کند. او قصد رفتن دارد و تصمیم‌گیری در این رابطه دست خودش است.

 

هومن افاضلی سرمربی جدید نفت تهران گفته است شناخت خوبی از پرسپولیس دارد.

به نظرم بازی با نفت تهران یکی از سخت‌ترین مسابقات ماست. این ربطی به حضور هومن افاضلی ندارد که از دوستان خوب من هم به شمار می‌رود.

 

پس به چه چیزی ارتباط دارد؟

ببینید وقتی یک تیم خودش را از قبل برنده می‌داند این خیلی خطرناک است. البته افاضلی، من و فلسفه فوتبالم را می‌شناسد ولی بیشتر ترس و نگرانی من بابت غرور احتمالی بچه‌ها و از پیش‌ برنده دانستن خود است.

 

راستی علی کریمی هم دوباره به لیگ برتر بازگشت.

خیلی خوشحالم علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت شده است و امیدوارم در کارش موفق باشد. او بیرون از زمین همیشه از پرسپولیس حمایت کرده و واقعاً دوست خوبی برای ما بوده است.

 

راستی گفته‌اید به تیم ملی بازیکن می‌دهید؟

ما همیشه به تیم ملی ایران کمک کرده‌ایم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد. فدراسیون فوتبال به تازگی نامه رسمی زده که بازیکنان باید به اردوی تیم ملی بروند و ما هم تابع هستیم. به هر حال کمک به تیم ملی همیشه در اولویت باشگاه پرسپولیس بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------