عنایتی: امیدوارم در داربی مشهد شاهد بازی جوانمردانه باشیم



اخبار,اخبار ورزشی,رضا عنایتی

مربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: امیدوارم در داربی مشهد شاهد بازی جوانمردانه باشیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا عنایتی، مربی تیم فوتبال مشکی پوشان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پدیده با تبریک به خاطر موفقیت اخیر فدراسیون فوتبال، گفت‌: تمرینات خوبی را در این مدت انجام داده‌ایم. برای این بازی همه چیز مهیا است. بازی فردا (جمعه) دو سر برد است، چرا که این امتیاز در مشهد می ماند. بچه‌های ما خیلی با انگیزه هستند. امیدوارم که فردا شاهد بازی جوانمردانه باشیم.

 

او در ادامه‌ گفت‌: ما دو محروم داریم و سایر بازیکنان آماده بازی فردا هستند.

 

عنایتی در خصوص مشکلات اخیر تیم فوتبال مشکی پوشان، تصریح کرد: حقیقتاً این موضوعاتی که در باشگاه دیده‌ام تا به حال در فوتبال ندیدم. این اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی بود و خیلی تیم ما را به چالش کشاند. نمی‌خواهم وارد بحث مدیریتی شوم. امیدوارم شرایط تیم ما هر چه زودتر بهتر شود.

 

مربی تیم مشکی پوشان در خصوص جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم، گفت‌: من اگر باشم برای نیم فصل بعدی حتما چند بازیکن را جذب خواهیم کرد تا شرایط تیم بهتر شود.

 

عنایتی در ادامه‌ این نشست، گفت‌: اگر باشگاه تمایل داشته باشد، وظیفه خود می‌دانم که به ادامه‌ همکاری فکر کنم و اگر کسی در این تیم حضور داشت برایش آرزوی موفقیت خواهم کرد. قطعا تمام تلاشم را برای مشکی پوشان خواهم کرد.

 

وی در خصوص این موضوع که تیم پدیده روی کاغذ برنده بازی فردا است، خاطر نشان کرد: بر روی کاغذ خیلی چیزها مشخص است  ولی چیزی که برای ما مهم است این است که در بازی فردا در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم. در طی چند هفته‌ گذشته داوری عملکرد ضعیفی داشته و امیدوارم حساسیت به گونه‌ای باشد که تیم مشکی پوشان از نظر داوری ضرر نکند.  

 

مربی تیم فوتبال مشکی پوشان در ادامه‌ بیان‌ کرد: بعد از ظهر با دو بازیکنی که در زمان سرمربیگری مرزبان از تیم کنار گذاشته شده‌اند جلسه‌ای را برگزار خواهم کرد که اگر شرایط روحی - روانی و فنی خوبی داشتند، به تیم ‌اضافه شوند. باید به این موضوع اشاره کنم که حنیف عمران زاده با تیم قرارداد دارد و با توجه به این که سهمیه ما پر بوده باید در نیم فصل به تیم ما ‌اضافه شود.

 

وی در خصوص جدایی کادر فنی این تیم، اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم میثم رضاپور به همراه مرزبان از تیم جدا شده است و سایر اعضای کادر فنی بستگی به نظر خود دارند که در تیم بمانند. بعد از این اتفاق، کار غیر اخلاقی بود اگر از این تیم جدا می‌شدند زیرا به فوتبال استان مدیون هستند و باید برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.

 

عنایتی در خصوص محرومان بازی تیمش گفت‌: محسن آقایی و کیوان امرایی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت ولی سایر بازیکنان با قدرت آماده این دیدار هستند.

 

مربی تیم فوتبال مشکی پوشان در خصوص قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، خاطر نشان کرد: دوست دارم با تیم‌هایی بازی کنیم که انگیزه بازیکنان بالا باشد. قطعا به آن مرحله رسیده‌ایم که باید به فکر صعود به مراحل بالاتر باشیم تا بتوانیم پیشرفت نسبت به گذشته داشته باشیم.

 

وی در خصوص بازی در ورزشگاه ثامن، بیان‌ کرد: تصمیمی بوده که مسئولان استان گرفته‌اند و به هیچ عنوان نمی‌توانیم در این خصوص نظری بدهیم. امیدوارم که در آینده آن چه به صلاح فوتبال استان است رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------