خطیر: راه حل مشکلات استقلال، اعتصاب و پُست‌گذاشتن نیست/ اردوی قطر به خاطر بازیکنان لغو شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به هواداران و بازیکنان این قول را می‌دهیم که مشکلات را به زودی حل کنیم.

به گزارش تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) در اقدامی مشترک، پُستی در صفحات اجتماعی خود منتشر و به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض کردند. آنها همچنین با انتشار عکسی که روی آن واژه «دروغگو» نوشته شده بود، به مدیران باشگاه استقلال کنایه تندی زدند.

 

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به اقدام بازیکنان استقلال به خبرگزاری تسنیم گفت: کار قشنگی نبود، ما مشکلات بازیکنان را درک می‌کنیم و پس از بازی با پدیده تمام ارکان باشگاه برای حل مشکلات  بسیج شدند، هرچند ما می‌دانیم بازیکنان جوان هستند و مشکلات دارند، اما باید در جهت حل این مشکلات با باشگاه همکاری کنند، نه اینکه هواداران را مقابل باشگاه و اسپانسر قرار دهند. قطعا  راه‌حل مشکلات پست گذاشتن و اعتصاب نیست.

 

وی ادامه داد:  بخش عظیمی از این مشکلات مالی مرتبط با مشکلات اقتصادی فوتبال کشور است. فوتبالی که در آن حق پخش، تبلیغات دور زمین و بلیت فروشی مفهومی ندارد و هیچ درآمدی عاید باشگاه‌ها نمی‌شود، بوجود آمدن چنین مشکلاتی در آن به وجود می‌آید. با این وجود، همانطور که پیش از این نیز گفته‌ام، تمام ارکان باشگاه و در رأس آن مدیریت در تلاش هستند تا این مشکلات حل شود و همین جا به تمامی هواداران و بازیکنان این قول را می‌دهیم که این مشکلات را به زودی حل کرده و یک استقلال قوی برای نیم‌فصل بعد و سال‌های آینده این باشگاه بسازیم.

 

خطیر با اشاره به نارضایتی بازیکنان از برگزاری اردو در هوای سرد آنتالیا به تسنیم گفت: از یک ماه قبل اردوی قطر را هماهنگ کرده و هتل، پرواز و زمین تمرین را رزرو کرده بودیم، اما بازیکنان تا 5 روز اقدامی برای رفتن نکردند. در آن زمان، کشور قطر به خاطر حضور بسیاری از تیم‌های اروپایی روزهای شلوغی را داشت و امکان دوباره رزرو یا اصلاح آن وجود نداشت، متأسفانه به خاطر نرفتن بازیکنان به قطر، متضرر شدیم. تصمیم گرفتیم به کیش برویم، اما زمین مناسبی برای تمرین وجود نداشت. مجبور شدیم آنتالیای ترکیه را انتخاب کنیم. در کشور امارات نیز به خاطر برگزاری جام ملت‌های آسیا، امکان برگزاری اردو نداشت و به ناچار به کمپ آنتالیا رفتیم، کما اینکه بسیاری از تیم‌های اروپایی در آنجا اردو زده‌اند.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: با اینکه از زمانی که ما در این باشگاه مشغول به کار شدیم به ادعای اسپانسر بیش از 30 میلیارد از پول اسپانسر از قبل توسط مدیران قبلی هزینه شده، ولی در تلاش هستیم با مذاکره با اسپانسر باشگاه، مشکلات مالی پیش‌رو را به زودی حل کنیم.  هواداران اصلا نگران نباشند و منتظر خبرهای خیلی خوش زود در فصل نقل و انتقالات باشند. از همین جا اعلام می‌کنم منتظر خبرهاى خوش باشید و قطعاً روزهاى خوبى در انتظار ما خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------