شفر: من عاشق استقلال هستم/ برای تیم ملی ایران آرزوی بهترین‌ها را دارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی گفت: ما حدود هفتاد دقیقه خوب بازی کردیم. آمادگی جسمانی خوبی را در بازیکنانم دیدم و نمایش خوبی ارائه کردیم. باید در پاس‌های آخر بیشتر دقت کنیم و در ضربه آخر هم محکم‌تر به توپ ضربه بزنیم. در تیم ما علاقه، شور و شوق زیادی وجود دارد.

 

او افزود: امروز دیدید که میثم تیموری، مرتضی آقاخان و محسن کریمی هم برای ما بازی کردند. ما تلاش می‌کنیم تیم خوبی را آماده کنیم و امیدوارم وقتی به تهران برگشتیم، این آفتاب وجود داشته باشد.

 

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما یک سری مشکلات داریم ولی با این وجود، هروقت تیم‌مان اینگونه بازی کند، خوشحالیم.

 

او درباره جوانان تیمش گفت: ما در این شش ماه تلاش کردیم تا استقلال جدیدی بسازیم. من مطمئنم که هواداران ما به خوبی از جوانان حمایت می‌کنند. ما باید به جوانان شانس بازی دهیم و از آن‌ها بخواهیم تا تلاش کنند. آن‌ها اشتباهاتی خواهند داشت ولی در نهایت اتفاقات خوبی رقم خواهند زد. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و مطمئنم که آن‌ها پشتیبان جوانان هستند. تلاش ما بدست آوردن ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.

 

شفر درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم. چندتن از بازیکنان قبلی ما و چندتن از بازیکنان فعلی ما در این مسابقات به میدان رفته‌اند و عملکرد خوبی داشته‌اند. این اثر کارهای ما در گذشته است و ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

 

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من عاشق استقلال هستم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------