مهاجرانی: از برخوردی که با عارف شد خوشحالم



اخبار,اخبار ورزشی

تیم‌ملی ایران و عراق درشرایطی در یک بازی کسل‌کننده به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند که همه حواشی و اتفاقات مهم در ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دوبی به جای زمین مسابقه در جایگاه میهمانان ویژه رخ داد. در بالاترین قسمت جایگاه، علی کفاشیان نایب‌رئیس اول و محمود اسلامیان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون در کنار هم نشسته بودند. در کنار آنها دو مسئول فوتبالی از عراق صندلی‌ها را اشغال کردند و سپس رئیس فدراسیون فوتبال عراق و مهدی تاج در کنار هم بازی را تماشا می‌کردند. در کنار داورزنی هم یک فرد دیگر نشسته بود.

 

منتهی میهمان پرسروصدا تنها یک صندلی با معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و دوصندلی با رئیس فدراسیون فوتبال فاصله داشت. چهارشنبه‌شب در جایگاه ویژه همه نگاه‌ها به حضور عارف خواننده قدیمی بود که در کنار مدیران فوتبال و ورزش ایران درحال تماشای مسابقه ایران و عراق بود.

 

 این حضور اما از آنجایی برای مردم و رسانه‌ها مهم شد که در پایان نیمه اول وقتی مقامات ورزشی ایران قصد حضور در سالن پذیرایی را داشتند، عارف مقابل آنها بلند شد و همین اتفاق مدیران فدراسیون فوتبال و داورزنی را مجبور کرد که با این خواننده نام‌آشنا سلام و احوالپرسی کنند و دقایقی را در سالن پذیرایی با او بگذرانند. جالب اینجاست که دقایقی قبل از شروع نیمه دوم هم چندنفر از مدیران فوتبالی با حضور در جایگاه با این خواننده عکس یادگاری گرفتند.

 

البته فیلم‌های مختلفی از این اتفاق منتشر شده که نشان می‌دهد در چند مقطع هم مسئولان فدراسیون با زیرکی قصد دورشدن از این خواننده قدیمی را داشتند اما درنهایت خیلی موفق به انجام این کار نشدند.

 

منتهی بعد از بازتاب گسترده حضور عارف در ورزشگاه و برخورد صمیمانه او با مدیران، همه تلاش کردند به پاسخ این سوال برسند که چه کسی بلیت جایگاه ویژه را به این خواننده داد و اصلا چه کسی از او دعوت کرد که بازی را در آن قسمت تماشا کند.

 

از آنجا که این شایعه مطرح شد که مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از عارف که اتفاقا در دوبی زندگی می‌کند، دعوت کرده‌اند تا تماشاگر ویژه بازی تیم‌ملی باشد، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش مجبور شد برای پایان‌دادن به جنجال‌ها و حواشی در یک توییت شفاف‌سازی لازم را انجام بدهد و بنویسد: «عارف خواننده مشهور و نوستالوژیک به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا در جایگاه ویژه بازی تیم‌های ایران و عراق در جام‌ملت‌های آسیا حاضر شد.»

 

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران هم که اتفاقا دوستی نزدیکی با عارف دارد، در گفت‌وگو با «شهروند» به امارات درباره حاشیه‌های حضور عارف در ورزشگاه آل‌مکتوم صحبت‌های کوتاه و جالبی انجام داد و گفت: «خیلی خوشحال شدم که شنیدم مدیران فدراسیون و وزارت ورزش وقتی عارف را دیدند، با او برخورد گرمی داشتند. من او را سالیان درازی است که می‌شناسم و می‌دانم واقعا عاشقانه وطن خود را دوست دارد. می‌دانیم که مسائلی وجود دارد و محدودیت و حساسیت‌هایی در تمام این سال‌ها وجود داشته؛ منتهی عارف هیچ‌وقت دیدگاه‌های سیاسی منفی علیه کشورش نداشته و واقعا دلش برای ایران می‌تپد. او هم یک خواننده است و طبیعتا در دوبی زندگی می‌کند که نزدیک به خاک کشورش باشد.»

 

روزنامه شهروند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------