آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تارتار: به خاطر فروزان از هواداران پرسپولیس عذر می‌خواهم



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تارتار

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: به خاطر این که هواداران پرسپولیس از پنالتی زدن فروزان ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش برابر نفت طلاییه در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره این بازی درباره بازی با پرسپولیس صحبت می‌کنم. در چند روز گذشته در شهر و کوچه و خیابان احساس کردم که هواداران پرسپولیس از دست من ناراحت شدند. به این دلیل که محسن فروزان بازیکن سابق استقلال بوده و رفته پنالتی بزند. از این نظر که اگر او گل می‌زد، برای هواداران این تیم گران تمام می‌شد. من آن صحنه را بازگو می‌کنم. قبل از بازی به این که پنالتی داشته باشیم و فروزان چنین درخواستی کند، فکر نکرده بودم. آن موقع خود را مربی پارس جنوبی و محسن فروزان را هم بازیکن این تیم می‌دیدم. او بعد از پنالتی از من درخواست کرد. برای موفقیت تیم و بردن روزی حلال، گفتم پنالتی را بزند. الان که می‌بینم هوادران رنجیده خاطر شدند می‌بینم به خاطر هوادران تیم مقابل اشتباه کردم.

 

او افزود: پرسپولیس تیم محبوب من است. تا آخر فوتبالم هیچ وقت یک دروازه‌بان را برای پنالتی انخاب نمی‌کنم. به خصوص که این تیم، رقیب استقلال است. من از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم که برای زدن پنالتی فروزان را انتخاب کردیم. از هواداران پارس جنوبی هم عذرخواهی کردم. هر چه داریم از هواداران است. از روزی که فهمیدم هوادران ناراحت شدند منتظر این روز بودم. برای تیمم این تصمیم را گرفتم.

 

او درباره بازی با نفت تهران گفت: دیداری داریم که اهمیت بالایی برای هر دو تیم دارد. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند. بعد از دو شکست پی در پی انتحاری بازی می‌کنیم. می‌دانیم که باید ببریم. بی دلیل نبوده که این‌جای جدول هستیم. می‌دانیم این تیم هم مربی خوبی دارد ولی برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شویم.

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره این که کارشناسان معتقد بودند امکان سقوط پارس جم به پایین جدول وجود دارد گفت: مطمئن باشید که ما کم شانس بودیم. زمانی نگران می‌شویم که بد بازی کنیم و انسجام لازم را نداشته‌ایم. در برابر فولاد و در شرایطی که روز معمولی داشتیم، چندین موقعیت را خلق کردیم. برابر پرسپولیس هم خوب بودیم. امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود.

 

او درباره این که فروزان گفته در تمرینات قبل از بازی ضربات پنالتی را مرتب انجام داده گفت: تنها هفته‌ای که تمرین پنالتی نکردیم، قبل از بازی با پرسپولیس بود. به خاطر بارندگی و برای جلوگیری از خراب شدن چمن، این کار را انجام ندادیم. قبل از این هفته محسن مرتب تمرین پنالتی می‌کرد. به او گفته بودم اگر دو گل از رقبا پیش باشیم شاید اجازه پنالتی زدن را به او بدهیم.

 

تارتار درباره تجربه بد تیمش از انتحاری بازی کردن و شکست خوردن مقابل رقبا گفت: جلوی پرسپولیس و فولاد انتحاری بازی نکردیم. می‌دانستیم مقابل تیم‌های بالای جدول بازی می‌کنیم. به هر حال ما در دو بازی اخیر نبردیم و از رقبا عقب افتادیم. تیم نفت بازیکنان با تجربه‌ای دارد و موفقیت‌های خوبی داشتند.

 

سرمربی پارس جنوبی در اواخر نشست خبری از پاسخ دادن به سئوال یک خبرنگار درباره درگیری لفظی با اکبر پورموسوی امتناع کرد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------