آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شفر: در مسیر درست قرار گرفته‌ایم



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازی‌های خارج از خانه این تیم کمک می‌کند تا این مربی خارجی ایران را بهتر بشناسد.

به گزارش ایسنا، وینفرد فر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد و اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در تبریز هستم. مهمان‌نوازی تبریزی‌ها از همان فرودگاه آغاز شد. این مهمان‌نوازی تراکتوری‌ها قابل تقدیر است.

 

او ادامه داد: خیلی خوب است که در مسیر درست قرار گرفته‌ایم. همان‌طور که می‌دانید من یک تازه وارد هستم و این اولین بار است که به ایران آمده‌ام. این بازی‌های خارج از خانه باعث می‌شود که ایران را بهتر بشناسم.

 

سرمربی استقلال افزود: فرهنگ‌های بسیار متفاوتی از ایران می‌بینم و خیلی‌ها به من گفته بودند که تبریز شهر زیبایی است و این موضوع برایم خوشایند است. تبریز، بهترین فرش‌های زیبا و شیرینی‌های خوردنی را دارد. نباید همسرم بفهمد که تبریز شیرینی‌های خوبی دارد!

 

او درباره هواداران تراکتورسازی و همچنین کیفیت این تیم گفت: من در کشورهای مختلفی مربیگری کردم و فوتبال چیزی است که می‌تواند همه را گرد هم جمع کند. امیدوارم بعد از بازی، همه هواداران کلمه "یاشاسین" را بگویند. آنالیز خوبی از تیم تراکتور داشتیم و می‌دانم که تراکتور تیم قدرتمندی است و بازی بسیار خوبی نیز مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان انجام داده و از همین رو، فردا باید تیم خیلی قدرتمندی روانه میدان کنیم تا پیروز شویم. روزبه چشمی و سرور جپارف را به علت محرومیت در اختیار نداریم اما همه بازیکنان ما باید همیشه در تمرین آماده باشند و برای بازی فردا، می‌خواهیم با تمام توان و تمرکز وارد میدان شویم.

 

شفر ادامه داد: روحیه، کار تاکتیکی و آمادگی جسمانی، سه مقوله مهم در موفقیت یک تیم است و وقتی که به این تیم آمدم، بازیکنان شادابی لازم را نداشتند و در این مدت، روی مسائل تاکتیکی و بدنی نیز کار کردیم و همه دست به دست هم داده‌اند تا استقلال قدرتمندی داشته باشیم. تمام کادر فنی کمک کرده‌اند و از شخصیت کنونی تیمم بسیار راضی‌ام. روحیه بازیکنان بسیار بهتر از قبل شده است و از کاری که انجام می‌دهیم لذت می‌برند. هنوز کار ما تمام نشده و باید بهتر از این شویم چرا که همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت ظاهر می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------