لیپی: تایلند حریف سرسختی بود



اخبار,اخبار ورزشی,لیپی

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم دیدار مقابل تایلند ابراز رضایت کرد.

به گزارش تسنیم، مارچلو لیپی که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) با برتری 2 بر یک مقابل تایلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 راه پیدا کردند، پس از این بازی گفت: پیش از هر چیز باید بگویم بابت این پیروزی خیلی خوشحالم، چون بازی آسانی نبود. تایلند حریف سرسختی بود و ما هم در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی شدیم و خوب بازی نکردیم. با این وجود از عملکرد بازیکنانم و واکنشی که آنها در نیمه دوم از خود نشان دادند، خیلی راضی هستم. ما در 45 دقیقه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و گل‌های‌مان را هم روی حرکات هجومی به ثمر رساندیم. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. خیلی خوشحالم که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم و از بازیکنانم راضی هستم. این پیروزی مهمی بود، چون بعد از سال‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کردیم.

 

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین تصریح کرد: صعود به این مرحله نشان می‌دهد که ما یکی از هشت تیم برتر جام ملت‌های آسیا هستیم و به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم - ایران یا عمان - حریف ما خواهد شد. بازی مرحله بعد هم 90 دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------