نجات جان بازیکن فوتبال باغملک در لیگ خوزستان



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم پرسپولیس شوش روز یک‌شنبه در جریان دیدار با پارسا باغملک از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان، مانع از مرگ شاگرد سابق خود شد.

ایوب غزی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه که برای رسول بهمنی، بازیکن تیم پارسا باغملک پیش آمد، اظهارکرد: تیم پارسا باغملک در حالی که تا دقیقه 93 از تیم ما با یک گل شکست خورده بود، توانست با گلزنی رسول بهمنی بازی را به تساوی بکشاند که این بازیکن پس از گلزنی نیز بسیار به شادی پرداخت. سپس بازی به جریان افتاد که یک‌باره بهمنی صدایم کرد و گفت "آقا ایوب، آب" و بعد هم به روی زمین افتاد.

 

وی ادامه داد: وقتی خودم را به او رساندم، دیدم که ضربان قلب او بسیار بالا است. رنگ چشمانش تغییر کرده بود و از دهنش نیز کف بیرون می‌آمد. سپس متوجه شدم که دیگر علائم حیاتی ندارد که سریعا به او تنفس مصنوعی دادم که پس از گذشت چند ثانیه، خدا را شکر او احیا شد. سپس این بازیکن توسط آمبولانس موجود در ورزشگاه به بیمارستان منتقل شد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوش گفت: خدا را شکر که من آن لحظه به صحنه نزدیک بود و توانستم به او کمک کنم، البته بازگشت این فوتبالیست جوان به زندگی، لطف خدا بود. بهمنی در گذشته شاگرد من بود و یک بازیکن خلاق است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------